Man tror sku, man har taget den forkerte test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.994 visninger
59 svar
39 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg skriver lige som ano, da jeg ikke skal kunne googles - og i øvrigt stadig ikke har fortalt kæresten om morgenens resultat.
Jeg tog en g-test - som var positiv, og så tog jeg en anden g-test (andet mærke for at være sikker), som var så positiv, at jeg pludselig blev helt i tvivl om de var kommet til at putte en ÆL-test i G-test pakken :-D
Har ingen symptomer haft på noget som helst, ud over at mens burde være kommet her til morgen, men de her tests kan jeg vist ikke tillade mig at være i tvivl om udslaget af

Og nu jeg er ved det, jeg har overvejet lidt hvordan jeg skal fortælle kæresten det, har I gode ideer? Han er på arbejde hele dagen, så synes I, at jeg skal overraske ham dér, eller skal jeg vente og forberede en masse hygge til han kommer hjem?

Og ja Esioul, du ved godt hvem jeg er, men billedet er SÅÅÅ lang tid om at blive godkendt i min billedmappe, så jeg kan vise dig det!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

tweety2060

Tillykke tillykke
Mht hensyn til kæresten, så ved jeg ikke hvad jeg ville gøre.... Gør hvad du føler mest for!!! Pøj pøj

Anmeld

10. marts 2013

Trekløver(:

Stort tillykke 

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Tillykke tillykke
Mht hensyn til kæresten, så ved jeg ikke hvad jeg ville gøre.... Gør hvad du føler mest for!!! Pøj pøj

Tak! Ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå på lige nu
Jeg tror jeg venter til han kommer hjem igen med at fortælle ham det, for ellers så tror jeg at hans arbejdsdag er totalt spoleret

Anmeld

10. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg skriver lige som ano, da jeg ikke skal kunne googles - og i øvrigt stadig ikke har fortalt kæresten om morgenens resultat.
Jeg tog en g-test - som var positiv, og så tog jeg en anden g-test (andet mærke for at være sikker), som var så positiv, at jeg pludselig blev helt i tvivl om de var kommet til at putte en ÆL-test i G-test pakken :-D
Har ingen symptomer haft på noget som helst, ud over at mens burde være kommet her til morgen, men de her tests kan jeg vist ikke tillade mig at være i tvivl om udslaget af

Og nu jeg er ved det, jeg har overvejet lidt hvordan jeg skal fortælle kæresten det, har I gode ideer? Han er på arbejde hele dagen, så synes I, at jeg skal overraske ham dér, eller skal jeg vente og forberede en masse hygge til han kommer hjem?

Og ja Esioul, du ved godt hvem jeg er, men billedet er SÅÅÅ lang tid om at blive godkendt i min billedmappe, så jeg kan vise dig det!!!

Kyl dem i hovedet på ham når han kommer hjem og sig "Se hvad du har gjort!" 

Ej ved det ikke.. 
Men tillykke med det 

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Stort tillykke 

Tak

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Kyl dem i hovedet på ham når han kommer hjem og sig "Se hvad du har gjort!" 

Ej ved det ikke.. 
Men tillykke med det 

Haha, det var selvfølgelig også en mulighed - men den havde næsten virket bedre, hvis jeg havde haft alskens kvaler, hvilket jeg jo ikke rigtig har (endnu).

Ih, er helt rundt på gulvet lige nu

Anmeld

10. marts 2013

Dianabk

Tillykke
Jeg ville lave noget hygge og fortælle ham det der

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Dianabk skriver:

Tillykke
Jeg ville lave noget hygge og fortælle ham det der

Tak!
Jeg tror også, at det er dét, jeg gør! Og så krydser fingre for, at han ikke kommer for sent hjem, for så bliver jeg da vanvittig af ikke at kunne fortælle ham det!

Anmeld

10. marts 2013

LR85

Jeg kan tydeligt huske at min mand var ude og handle ind, og han skulle bare komme hjem NU!!!!!!

du kan evt sige: jeg har den største gave til dig og du har selv været med til at lave den; og så vise ham testen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.