Man tror sku, man har taget den forkerte test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Klokkeblomst88 skriver:

Mange gange tillykke 

Tusind tak!
Er bare så glad og forvirret og lettet og rundt på gulvet og træt og nervøs og lykkelig og betænksom og fjollet i låget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Det blev til en kage, hvor jeg havde skrevet "FAR" henover, for kæresten kom hjem som jeg var ved at pynte den, så fik pludselig travlt! Desuden viste jeg ham selvfølgelig den ene g-test Men han blev meget glad - og pludselig også meget eftertænksom og havde mange spørgsmål som:

"Far? Jamen?"

"Skal der være to streger på?"

"Jamen, så skal vi da have ryddet op, for sådan en skal da have et værelse!"

"Jeg kan altså slet ikke lade være at tænke på, hvad det bliver!"

"Jamen, så skal jeg jo have afsluttet mit hobbyprojekt, for det får jeg da slet ikke tid til senere!"

"Bliver altså nødt til at sige det til min kammerat!"

"Hvordan finder man så ud af, hvor langt man er henne?"

"Hvorfor ser de to streger ikke ens ud?"

"Så skal der nusses en masse på maven de næste 8 måneder!"

Har godt nok sjældent set ham så rundt på gulvet Men hvor er det hyggeligt, at han blev lige så glad og forvirret som mig. Tror lige vi begge to skal have et par dage til at lade det synke ind!

Anmeld

10. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg skriver lige som ano, da jeg ikke skal kunne googles - og i øvrigt stadig ikke har fortalt kæresten om morgenens resultat.
Jeg tog en g-test - som var positiv, og så tog jeg en anden g-test (andet mærke for at være sikker), som var så positiv, at jeg pludselig blev helt i tvivl om de var kommet til at putte en ÆL-test i G-test pakken :-D
Har ingen symptomer haft på noget som helst, ud over at mens burde være kommet her til morgen, men de her tests kan jeg vist ikke tillade mig at være i tvivl om udslaget af

Og nu jeg er ved det, jeg har overvejet lidt hvordan jeg skal fortælle kæresten det, har I gode ideer? Han er på arbejde hele dagen, så synes I, at jeg skal overraske ham dér, eller skal jeg vente og forberede en masse hygge til han kommer hjem?

Og ja Esioul, du ved godt hvem jeg er, men billedet er SÅÅÅ lang tid om at blive godkendt i min billedmappe, så jeg kan vise dig det!!!

Tillykke 

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Tillykke 

Takker

Anmeld

10. marts 2013

Babydrøm

Tak, søde AnnL!
Håber også han kommer hjem snart, men tror ikke jeg skal forvente at se ham før til aftensmad
Men nu må jeg rent faktisk begynde at købe noget af alt det fine babytøj, som du linker til Ih, det bliver hyggeligt

Det var en sød måde du fortalte det på Hvor dejligt han reagerede ligesom dig!

Ja det bliver da så hyggeligt når du kan købe noget af alt det skønne babytøj hihi  

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Det var en sød måde du fortalte det på Hvor dejligt han reagerede ligesom dig!

Ja det bliver da så hyggeligt når du kan købe noget af alt det skønne babytøj hihi  

Uh ja, det glæder jeg mig til! Det er så hyyyggeligt at kigge på babytøj!

Anmeld

10. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Uh ja, det glæder jeg mig til! Det er så hyyyggeligt at kigge på babytøj!

Ja så hyggeligt og nu må det jo blive endnu mere hyggeligt, med en spire i maven Jeg drømmer jo bare og shopper lidt hihi 

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

Anonym skriver:

Det blev til en kage, hvor jeg havde skrevet "FAR" henover, for kæresten kom hjem som jeg var ved at pynte den, så fik pludselig travlt! Desuden viste jeg ham selvfølgelig den ene g-test Men han blev meget glad - og pludselig også meget eftertænksom og havde mange spørgsmål som:

"Far? Jamen?"

"Skal der være to streger på?"

"Jamen, så skal vi da have ryddet op, for sådan en skal da have et værelse!"

"Jeg kan altså slet ikke lade være at tænke på, hvad det bliver!"

"Jamen, så skal jeg jo have afsluttet mit hobbyprojekt, for det får jeg da slet ikke tid til senere!"

"Bliver altså nødt til at sige det til min kammerat!"

"Hvordan finder man så ud af, hvor langt man er henne?"

"Hvorfor ser de to streger ikke ens ud?"

"Så skal der nusses en masse på maven de næste 8 måneder!"

Har godt nok sjældent set ham så rundt på gulvet Men hvor er det hyggeligt, at han blev lige så glad og forvirret som mig. Tror lige vi begge to skal have et par dage til at lade det synke ind!

Ha ha ha, hvor er I skønne

Stort tillykke til jer

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Ja så hyggeligt og nu må det jo blive endnu mere hyggeligt, med en spire i maven Jeg drømmer jo bare og shopper lidt hihi 

Ih ja, det bliver super hyggeligt
Jeg tror nu, at jeg lige venter et øjeblik endnu, så jeg er lidt mere sikker på, at den bliver derinde - eller, det er i hvert fald planen, så nu må vi jo se hvor længe jeg kan styre mig
Kæresten fik det i øvrigt fortalt til kammeraten, og det viser sig at kammeraten også skal være far (ca en måned før os), så det er jo bare totalt hyggeligt, at kæresten får en anden "førstegangsfar" at følges med

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ha ha ha, hvor er I skønne

Stort tillykke til jer

Tusind tak
Ja, hans reaktion var rigtig sød! Og det viser sig, at den kammerat, som han var nødt til at fortælle det til, han skal også være far til efteråret
Men han har godt nok snakket meget om det, og her til morgen var han også lige nødt til at høre, hvad der ellers skulle gøres, om man skulle sige det til nogen (læge, hospital, etc) eller hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.