Man tror sku, man har taget den forkerte test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Hihi, de ligner i hvert fald de tests som jeg tog dengang, så det ser nu rigtigt nok ud

Har aldrig taget ÆL test, så aner ikke engang hvordan sådan én ser ud i levende live

ÆL-test ligner g-test til forveksling, men jeg tog nu dem her fra pakker, hvor der stod "graviditetstest" på, så den burde være god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

ÆL-test ligner g-test til forveksling, men jeg tog nu dem her fra pakker, hvor der stod "graviditetstest" på, så den burde være god nok

Mon ikke

Anmeld

10. marts 2013

Frueureka

Anonym skriver:

Den med strømperne havde jeg godt overvejet, men alle tøjbutikkerne har lukket der hvor jeg bor, og kan helt sikkert vente til i morgen!
Men den med kagen var faktisk ikke en tosset idé Den tror jeg lige jeg overvejer en gang

Det er også muligt at få fat i sådan nogle strømper i en Kvickly, Føtex osv. 

Men det med kagen er en lidt anden måde at gøre det på.

Jeg håber at du finder den løsning du lige synes at den bedste.

Held og lykke

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Frueureka skriver:

Det er også muligt at få fat i sådan nogle strømper i en Kvickly, Føtex osv. 

Men det med kagen er en lidt anden måde at gøre det på.

Jeg håber at du finder den løsning du lige synes at den bedste.

Held og lykke

Ah, det vidste jeg ikke! En skam at den Føtex, der ligger tæt på ikke er åbnet endnu så. Jeg er gået i gang med at bage kagen

Anmeld

10. marts 2013

Lilje82

Stort tillykke :-)

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Stort tillykke :-)

Tusind tak

Anmeld

10. marts 2013

Swerg

Har du fået ham overrasket ??

Anmeld

10. marts 2013

Klokkeblomst88

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg skriver lige som ano, da jeg ikke skal kunne googles - og i øvrigt stadig ikke har fortalt kæresten om morgenens resultat.
Jeg tog en g-test - som var positiv, og så tog jeg en anden g-test (andet mærke for at være sikker), som var så positiv, at jeg pludselig blev helt i tvivl om de var kommet til at putte en ÆL-test i G-test pakken :-D
Har ingen symptomer haft på noget som helst, ud over at mens burde være kommet her til morgen, men de her tests kan jeg vist ikke tillade mig at være i tvivl om udslaget af

Og nu jeg er ved det, jeg har overvejet lidt hvordan jeg skal fortælle kæresten det, har I gode ideer? Han er på arbejde hele dagen, så synes I, at jeg skal overraske ham dér, eller skal jeg vente og forberede en masse hygge til han kommer hjem?

Og ja Esioul, du ved godt hvem jeg er, men billedet er SÅÅÅ lang tid om at blive godkendt i min billedmappe, så jeg kan vise dig det!!!

Mange gange tillykke 

Anmeld

10. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Miss Kat skriver:

Haha den idé synes jeg faktisk er meget sjov... evt. sende en sms til ham om, at han bare kan vente til han kommer hjem, fordi han har fucked up (bogstavelig talt), så han kan gå og være ræd hele dagen og så kommer hjem til en kæmpe, lykkelig overraskelse. Problemet er så bare, det kan være, han trækker arbejdstiden ud, fordi han ikke tør komme hjem.

Stort tillykke med den positive test!! 

Jeg tror jeg ville godt kunne finde på ikke at sige noget.. og når han så kom hjem - ville jeg har lagt testene frem på bordet og sat mig på en stol på den anden side og når han så kom hjem og sagde hej ville jeg pisse surt sige - Se hvad du har gjort 

Må jeg gøre næste gang... (1. gang der var han også hjemme samme aften jeg tog testen) 

Anmeld

10. marts 2013

Miss Kat

Problembarnet skriver:

Jeg tror jeg ville godt kunne finde på ikke at sige noget.. og når han så kom hjem - ville jeg har lagt testene frem på bordet og sat mig på en stol på den anden side og når han så kom hjem og sagde hej ville jeg pisse surt sige - Se hvad du har gjort 

Må jeg gøre næste gang... (1. gang der var han også hjemme samme aften jeg tog testen) 

Haha stakkels mand. Ud fra din reaktion, ville han ikke ane, om han skulle være lykkelig eller skamme sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.