Man tror sku, man har taget den forkerte test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Swerg

Uha stort tillykke !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak! Ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå på lige nu
Jeg tror jeg venter til han kommer hjem igen med at fortælle ham det, for ellers så tror jeg at hans arbejdsdag er totalt spoleret

Gooooood idé, at vente til at han kommer hjem.. Jeg sendte et billede til min kæreste af mine positive tests den morgen jeg testede positivt.. Han ringede mig op og vi snakkede lidt.. Da jeg så kom hjem fra arbejde om aftenen kom han selvfølgelig springende ud og mega krammer og det hele, men han fortalte så...... at han slet ingenting havde lavet fra klokken 10 til klokken 16, han havde bare siddet og gloet ud i luften!!

Så god idé at vente, for hans egen skyld

Og forresten TILLYKKE! De kan jo nærmest ikke være mere positive!

Anmeld

10. marts 2013

hautecouture

Kæmpe stort tillykke 

Hvor er det deeeejligt 

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Stort tillykke håber ik din kæreste har sent fri 

Tak, søde AnnL!
Håber også han kommer hjem snart, men tror ikke jeg skal forvente at se ham før til aftensmad
Men nu må jeg rent faktisk begynde at købe noget af alt det fine babytøj, som du linker til Ih, det bliver hyggeligt

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Frueureka skriver:

Stort tillykke, det er dejligt med sådan en nyhed.

Du kunne bare en kage - hvor du skriver med glasur på: "Tillykke du skal være far"

Eller køb et par babystrømper og pak dem ind og give ham dem i aften.

Der er masser af muligheder.

Held og lykke med det.

Den med strømperne havde jeg godt overvejet, men alle tøjbutikkerne har lukket der hvor jeg bor, og kan helt sikkert vente til i morgen!
Men den med kagen var faktisk ikke en tosset idé Den tror jeg lige jeg overvejer en gang

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Haha den idé synes jeg faktisk er meget sjov... evt. sende en sms til ham om, at han bare kan vente til han kommer hjem, fordi han har fucked up (bogstavelig talt), så han kan gå og være ræd hele dagen og så kommer hjem til en kæmpe, lykkelig overraskelse. Problemet er så bare, det kan være, han trækker arbejdstiden ud, fordi han ikke tør komme hjem.

Stort tillykke med den positive test!! 

Hihi, i forvejen er han så glad for sit arbejde, at han bruger (alt for) meget tid der, så skulle nødig give ham en grund til ikke at komme hjem
Men det kunne måske være en idé at prikke lidt til ham via sms, så han kommer hurtigere hjem

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Uha stort tillykke !

Tak
Er også super glad, helt rundt på gulvet og forvirret

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Gooooood idé, at vente til at han kommer hjem.. Jeg sendte et billede til min kæreste af mine positive tests den morgen jeg testede positivt.. Han ringede mig op og vi snakkede lidt.. Da jeg så kom hjem fra arbejde om aftenen kom han selvfølgelig springende ud og mega krammer og det hele, men han fortalte så...... at han slet ingenting havde lavet fra klokken 10 til klokken 16, han havde bare siddet og gloet ud i luften!!

Så god idé at vente, for hans egen skyld

Og forresten TILLYKKE! De kan jo nærmest ikke være mere positive!

Hihi, det er også det jeg frygter! Jeg kan jo se hvor lidt jeg selv har fået foretaget mig i dag... Skal jo hele tiden hen og kigge på pinden og se om det virkelig er rigtigt

Blev også vildt overrasket da jeg så den anden test, jeg tog. Den lignede jo en positiv ÆL-test, så måtte lige tjekke at jeg havde taget den rigtige pakke i supermarkedet

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Kæmpe stort tillykke 

Hvor er det deeeejligt 

Taark!

Er bare rigtig glad, selvom jeg ikke helt har fattet det endnu
Glæder mig til jeg har fået fortalt kæresten det, så jeg kan offentliggøre mig herinde!

Anmeld

10. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hihi, det er også det jeg frygter! Jeg kan jo se hvor lidt jeg selv har fået foretaget mig i dag... Skal jo hele tiden hen og kigge på pinden og se om det virkelig er rigtigt

Blev også vildt overrasket da jeg så den anden test, jeg tog. Den lignede jo en positiv ÆL-test, så måtte lige tjekke at jeg havde taget den rigtige pakke i supermarkedet

Hihi, de ligner i hvert fald de tests som jeg tog dengang, så det ser nu rigtigt nok ud

Har aldrig taget ÆL test, så aner ikke engang hvordan sådan én ser ud i levende live

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.