Han driver mig til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Frejsmor

mulle85 skriver:

okay, synes bare din måde og skrive på virkede lidt som et angreb, og jeg siger det jo kun fordi jeg ikke selv fik noget at vide, og min læge ved jeg har haft kat under begge mine graviditeter hvor jeg har tømt den, og da de testede under min første og fandt ud af jeg havde haft den sagde de der intet skete ved det, men ja så blev jeg da lidt klogere!

heldigvis kan man så sige at begge mine drenge er sunde og raske i hvertfald hvilket er rart!

Hvis du blev testet og den test viste du havde haft toxoplasmose inden du blev gravid, så var der heller ikke nogen fare, for man kan kun få den én gang..

Tror du fik formuleret dig lidt forkert i dit første indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

modesty

Hvis du blev testet og den test viste du havde haft toxoplasmose inden du blev gravid, så var der heller ikke nogen fare, for man kan kun få den én gang..

Ja - det er klart - hvis toxoplasmosen var inden graviditeten, er det jo noget andet. Men det var ikke sådan hun formulerede det - og under alle omstændigheder skal man jo ikke sige til en gravid at hun sagtens kan skifte kattebakke og at der ingen risiko er ved at få toxoplasmose.

Anmeld

11. marts 2013

mulle85

Frejsmor skriver:

havde den i min første graviditet, og ved godt man kun kan få den en gang, men ja det kan godt ske jeg gjorde! hihi

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

Jeg slapper helt af. Det er dig der bruger udråbstegn efter alle dine sætninger.

Men ja, jeg er ret rystet over at du skriver til en gravid kvinde at der ikke sker noget ved at få toxoplasmose - når sandheden er at konsekvenserne for fostret kan være ekstremt graverende. 

Som jeg også skriver, er det vildt at du ikke er blevet informeret om risici af en læge = jeg skriver at det ikke er dig der hænger på ansvaret når du ikke har fået ordentlig information (jeg troede dog at det var standard viden for alle gravide at man skal holde sig fra kattebakken, men åbenbart ikke).

Så slap lige af selv. 

plus at man kan tabe bebs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.