Anonym skriver:
Gider du lige og skrive ordentlig!!
Jeg skulle have luft, og har prøvet og finde nyt hjem til dem. Men så skal han fandme også finde nyt hjem til sine dyr! Som han ikke engang passer og når min læge har sagt jeg faktisk ikke må skifte mine dyr kan jeg ikke forholde mig til andet når jeg ikke ved andet. Og nej jeg spiser ikke rødt kød, og jo jeg spiser frugt. Og det fandme heller ikke iorden han slog mine dyr og det var i ren refleks jeg kom til at sparke ham som ikke var meningen men at jeg ville skubbe til ham og sige han ikke skal slå. Jeg passer sgu mine dyr mere end han passer sine egne jeg rydder op efter mig selv og gøre rent efter mig selv. Jeg gider sgu ikke lege hans mor for det er jeg ikke.
Men vi lukker den bare her!!!
Jeg snakker skam ordentligt. Jeg har bare lidt ondt af at der sidder en ung mand og bliver snakket så grovt om, af en flok piger på nettet. Måske var det også en refleks for ham at slå katten, ligesom du bortforklare dit spark med at det var pr refleks. Det synes jeg dog er bekymrende, hvad så med den nye baby? Vil jeres reflekser så få jer til at slå igen når babyen basker til jer.
Og det handler ikke om at spise rødt kød, når du rør ved rådt kød er der de samme bakterier i, som i en kattebakke. Men ja du skal da være velkommen til at lukke den her.
Anmeld