Han driver mig til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.138 visninger
43 svar
25 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

Argh jeg kunne nogen gange slå min kæreste ihjel. Han er skide doven kan ikke tage sig sammen til en skid. Kan ikke passe hans skide dyr så der stinker i lejligheden og er negativ over han bliver nødtil at skifte mine katte fordi jeg ikke selv må. Jeg kan virkelig ikke holde ham ud. Ved ikke om det er mine hormoner der snakker eller om det her løb snart er kørt. Men er så forbande træt af hans dovenskab og negativitet overfor mine dyr. Forleden sad vi i sofaen og min ene kat var på vej på bordet det resultere i at min kæreste fandme slog min kat. Blev så sur at jeg sparkede min kæreste i ribbenene. Alt ved ham irritere mig pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Argh jeg kunne nogen gange slå min kæreste ihjel. Han er skide doven kan ikke tage sig sammen til en skid. Kan ikke passe hans skide dyr så der stinker i lejligheden og er negativ over han bliver nødtil at skifte mine katte fordi jeg ikke selv må. Jeg kan virkelig ikke holde ham ud. Ved ikke om det er mine hormoner der snakker eller om det her løb snart er kørt. Men er så forbande træt af hans dovenskab og negativitet overfor mine dyr. Forleden sad vi i sofaen og min ene kat var på vej på bordet det resultere i at min kæreste fandme slog min kat. Blev så sur at jeg sparkede min kæreste i ribbenene. Alt ved ham irritere mig pt.

du er gravid... 

dine hormoner er dumme og får dig til at syntes ALT er trælst. sådan er det... 

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

du er gravid... 

dine hormoner er dumme og får dig til at syntes ALT er trælst. sådan er det... 

Synes også bare det snart har stået på så længe

Anmeld

8. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvorfor bliver du gravid med ham når du siger at det har stået på længe?

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvorfor bliver du gravid med ham når du siger at det har stået på længe?

Det var ikke planlagt. Og da jeg har taget en abort før ville jeg ikke gøre det igen og håbede det ville blive bedre. Men synes bare jo mere jeg bor sammen med ham jo værre bliver det

Anmeld

8. marts 2013

modesty

Det var ikke planlagt. Og da jeg har taget en abort før ville jeg ikke gøre det igen og håbede det ville blive bedre. Men synes bare jo mere jeg bor sammen med ham jo værre bliver det

Okay. Jeg forstår godt at det kan være svært at få en abort til hvis du allerede har været igennem det.

Jeg vil altid tale for at man kæmper for at blive sammen hvis kærligheden har været der engang. Og måske tager jeg fejl, for jeg kender dig jo ikke - men sådan som du snakker om din kæreste, så lyder det ikke som om du elsker ham - og måske aldrig rigtig har gjort det? Og så tror jeg altså ikke at kærligheden bare dukker op af sig selv fordi man får et barn.

Så måske du skulle bruge noget tid på virkelig at tænke dig om inden barnet kommer. For hvis I skal gå fra hinanden, vil det nok være en del nemmere at gøre det nu end med en lille baby, som også vil blive mærket af den dårlige stemning.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Okay. Jeg forstår godt at det kan være svært at få en abort til hvis du allerede har været igennem det.

Jeg vil altid tale for at man kæmper for at blive sammen hvis kærligheden har været der engang. Og måske tager jeg fejl, for jeg kender dig jo ikke - men sådan som du snakker om din kæreste, så lyder det ikke som om du elsker ham - og måske aldrig rigtig har gjort det? Og så tror jeg altså ikke at kærligheden bare dukker op af sig selv fordi man får et barn.

Så måske du skulle bruge noget tid på virkelig at tænke dig om inden barnet kommer. For hvis I skal gå fra hinanden, vil det nok være en del nemmere at gøre det nu end med en lille baby, som også vil blive mærket af den dårlige stemning.

Hvis jeg havde muligheden for at flytte gjorde jeg det. Men har jeg bare ikke.

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Barn eller ej. Jeg kunne aldrig være sammen med en der slår mine dyr. Kat , hund eller fisk (hvis det var muligt) det hår bare nul tolerance hos Mig og ikke noget mine børn skal se eller lære.

At han oven i købet er lud doven er bare ekstra minus

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Barn eller ej. Jeg kunne aldrig være sammen med en der slår mine dyr. Kat , hund eller fisk (hvis det var muligt) det hår bare nul tolerance hos Mig og ikke noget mine børn skal se eller lære.

At han oven i købet er lud doven er bare ekstra minus

Jeg blev også stiktosset og ren refleks sparkede jeg ham i ribbene.

Anmeld

8. marts 2013

B&J

HOLD DA OP jeres forhold er vist ikke særlig sundt, han er så doven og selv om du ikke må tage kattebakken så lad vær at indånde det hele og gør det selv det gjorde jeg ind i mellem,

og din kæreste slår din kat ja kan godt forstå hvis du havde råbt af ha men lige frem sparker ham i ribbene, måske er du gravid og fuld af homoner men det der er bare ingen undskyldning i min verden, inden syntes jeg du skal få en snak med ham om tingen ellers syntes jeg du skal finde en måde at flytte på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.