Han driver mig til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg blev også stiktosset og ren refleks sparkede jeg ham i ribbene.

Forstår jeg godt han burde også vide bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

booster_88

Jeg kan sagtens følge dig i du reagerede over for din kæreste da han slog din kat, man slår ikke hverken dyr eller mennesker. Men det er jo ikke optimalt du sparker ham ( selvom jeg godt forstår din reaktion) Men er det hvad jeres barn skal vokse op at se på og lære.? Far slår dyrene, mor sparker, Nu ved jeg godt at det lyder meget hårdt sat op og lidt dømmende, men det er bare for at sætte det i perspektiv.

Jeg syntes du skal flytte så snart du får muligheden . Er der mulighed for du kan flytte hjem til dine forældre ?

Og så får du lige en masse tanker med på vejen.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig i du reagerede over for din kæreste da han slog din kat, man slår ikke hverken dyr eller mennesker. Men det er jo ikke optimalt du sparker ham ( selvom jeg godt forstår din reaktion) Men er det hvad jeres barn skal vokse op at se på og lære.? Far slår dyrene, mor sparker, Nu ved jeg godt at det lyder meget hårdt sat op og lidt dømmende, men det er bare for at sætte det i perspektiv.

Jeg syntes du skal flytte så snart du får muligheden . Er der mulighed for du kan flytte hjem til dine forældre ?

Og så får du lige en masse tanker med på vejen.

Nej skal mit barn nemlig ikke opvokse med overhovedet og fik det da også dårligt efter men var faktisk bare ikke noget jeg lige tænkte over da det skete. Kan desværre ikke flyt hjem til nogen da jeg har mine katte

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Forstår jeg godt han burde også vide bedre..

Det burde han..

Anmeld

8. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Argh jeg kunne nogen gange slå min kæreste ihjel. Han er skide doven kan ikke tage sig sammen til en skid. Kan ikke passe hans skide dyr så der stinker i lejligheden og er negativ over han bliver nødtil at skifte mine katte fordi jeg ikke selv må. Jeg kan virkelig ikke holde ham ud. Ved ikke om det er mine hormoner der snakker eller om det her løb snart er kørt. Men er så forbande træt af hans dovenskab og negativitet overfor mine dyr. Forleden sad vi i sofaen og min ene kat var på vej på bordet det resultere i at min kæreste fandme slog min kat. Blev så sur at jeg sparkede min kæreste i ribbenene. Alt ved ham irritere mig pt.

Jeg synes at du enten skal snakke med ham eller flytte. Ser ikke så mange andre muligheder. Det lyder som et meget usundt forhold at leve i og det er heller ikke sundt for baby, hvis du er negativ og stresset over alle mulige ting.

Du kan sagtens selv tømme kattebakke, bare sørg for at tage handsker på og vasker hænder grundigt bag efter. Der er nemlig ikke større risiko for at blive smittet med Toxoplasmose som gravid med kat end gravid uden kat. Det smitter også via frugt og grønt, råt kød, og upasteruiseret mælk.

/Fenja

Anmeld

8. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvis jeg havde muligheden for at flytte gjorde jeg det. Men har jeg bare ikke.

Så må du lægge en plan for hvad der skal til for at du kan flytte, og følge den.

Har du snakket med kommunen om de kan hjælpe?

Anmeld

8. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Nej skal mit barn nemlig ikke opvokse med overhovedet og fik det da også dårligt efter men var faktisk bare ikke noget jeg lige tænkte over da det skete. Kan desværre ikke flyt hjem til nogen da jeg har mine katte

Undskyld, men det er altså ikke en god nok grund til at du bliver med din kæreste selvom du ikke har lyst. Så må du finde et andet hjem til dine katte. Jeg har selv haft katte og jeg ved godt hvor tæt et bånd man kan få til et dyr, men dit fremtidige barn er vigtigere.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Så må du lægge en plan for hvad der skal til for at du kan flytte, og følge den.

Har du snakket med kommunen om de kan hjælpe?

Ja og de sagde jeg nok ikke kunne få en lejlighed før jeg var 20 uger henne.
Og det med kattene det er ikke lige til at finde et nyt hjem til dem. Som det lige lyder til.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg synes at du enten skal snakke med ham eller flytte. Ser ikke så mange andre muligheder. Det lyder som et meget usundt forhold at leve i og det er heller ikke sundt for baby, hvis du er negativ og stresset over alle mulige ting.

Du kan sagtens selv tømme kattebakke, bare sørg for at tage handsker på og vasker hænder grundigt bag efter. Der er nemlig ikke større risiko for at blive smittet med Toxoplasmose som gravid med kat end gravid uden kat. Det smitter også via frugt og grønt, råt kød, og upasteruiseret mælk.

/Fenja

Vil jo gerne have det skal fungere. Men når jeg prøver og snakke med ham om tingene lukker han som regel bare af.

Anmeld

8. marts 2013

modesty

Ja og de sagde jeg nok ikke kunne få en lejlighed før jeg var 20 uger henne.
Og det med kattene det er ikke lige til at finde et nyt hjem til dem. Som det lige lyder til.

Okay, men så flytter du vel bare når du er 20 uger henne. Hvis det er dét du vil, hvilket det lyder som. Det er da super at kommunen kan hjælpe dig. Du skal bare holde dig til og ringe til dem og insistere. Så skal de nok hjælpe.

Jeg har ikke sagt at det skulle være nemt med kattene, men du må tage en beslutning og så må du altså gøre hvad du kan for at nå dit mål. Men hvis du kan få en lejlighed på kommunen når du er 20 uger henne, så bliver det vel heller ikke nødvendigt at skille sig af med kattene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.