fødsel med eller udn bedøvelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

ja, det skal jeg helt klart have næste gang også...!
jeg sad og faldt i søvn mellem veerne, fordi jeg kunne slappe sådan af nede i vandet

Ja det kunne jeg sgu os hvis det ikke var fordi va sad og ventet på ambulancen nede i karet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

LotteN

Diana... skriver:

Ja det kunne jeg sgu os hvis det ikke var fordi va sad og ventet på ambulancen nede i karet...

nååh, det var hjemme ved dig selv du var i karbad måske?
Jeg var det oppe på fødegangen!

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

nååh, det var hjemme ved dig selv du var i karbad måske?
Jeg var det oppe på fødegangen!

Jep det var der hjemme 

Anmeld

22. juni 2009

grinbidderen

Da jeg skulle føde valdemar der fik jeg først lattergas som jeg ikke syntes virkede en "skid" og veerne blev bare slemmer og slemmer og til sidst der gav de mig en  epidural blokade tror jeg det hed så kunne jeg sove lidt skønt, men så fik jeg tilsidt en veedrop så jeg kunne få veerene igang igen og til sidst var han ude efter 3 presseve..

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Jeg sidder og får sådan en fornemmelse af at i der har født uden bedøvelse synes at vi andre er nogle pivskider.
Lidt som om at det ikke er ok at få bedøvelse.

Dette er ikke ment på nogen sur måde

Anmeld

22. juni 2009

NaFe

Tror ik man kan samligne smerten man har...er jo meget meget forskelligt hvordan veerne er på folk..nogle har milde andre har nogen der er sindsyge slemme.... Jeg var indstillet på a få bedøvelse, men kom jo for sent... ved ik hvad jeg vil vælge næste gang...

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Jeg valgte bedøvelse, men fik det ikke...de mente jeg var for langt henne i fødslen til at det kunne betale sig.... de andre to fødsler fik jeg, men det foretrækker de fleste vel med ks..
Knus Eva..

Anmeld

22. juni 2009

Katjaro

Personligt har jeg det sådan at iNGEN skal stikke i min rygsøjle, så som udgangspunkt ville jeg ikke have epidural.

Må dog tilstå at da jeg havde ligget i 3 timer fuldt åben med en unge der stod skævt i bækkenet - der var jeg klar til både epidural og kejsersnit

Endte dog med at klare det med lattergas - ikke at jeg syntes at det som sådan havde en smertelindrende effekt - men det fik mig til at koncentrere mig om min vejrtrækning og det var helt klart påkrævet.

Anden gang var der ikke tid til noget som helst. Kom ind fuldt åben og fødte 15 minutter efter. Men det var altså også piece of cake sammenlignet med første gang.

Hilsen katja

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
helt klart uden bedøvelse, med mindre alt går galt. hvis du fx får epiduralblokade, så laver du ingen endofiner, som du deler med dit barn og dit barn bliver født i større smerte end det behøver.
Så KUN hvis det er ABSOLUT ingen anden udvej

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Jeg sidder og får sådan en fornemmelse af at i der har født uden bedøvelse synes at vi andre er nogle pivskider.
Lidt som om at det ikke er ok at få bedøvelse.

Dette er ikke ment på nogen sur måde

Jeg tænker at I er heldige...Jeg ser så absolut intet flot, stort eller sejt i at have smerter hvis man kan undgå det...så herfra er der bestemt kun forståelse for alle der har fået bedøvelse..
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.