Lisbeth Aalborg2 skriver:
Er lidt nysgerrig. Jer der ikke ville have epidural - hvorfor? Kan selvfølgelig godt se ulemperne også, men for pokker hvor jeg bare skal nå at have den næste gang. Kæft hvor syntes jeg bare det gjorde ondt og gider ikke "spilde" min næste fødsel på at spille helt. Forstå mig ret
Min veninde fik den og omtaler hendes fødsl som hyggelig
Det vil jeg glæde mig til, hvis jeg når derind i rette tid næste gang.
På at spille helt hmm synes da ikke det har noget med helt at gøre.
Jeg fik det ikke fordi jeg HADER at fylde min krop med noget, og er så bange for at blive stukket og tror jeg har hørt positivt om den 1 gang for ellers har jeg kun høre at det gjorde mere ond at få den end at føde...
Jeg ville ikke have noget andet end kar og akupunktur for det er der ikke noget i jeg fik så ikke akupunktur men var i kar og der gik vandet og 30 min efter var han i mine arme...
Jeg synes det er det fedeste jeg har prøvet det er at se hvor stærk ens krop er og gu gør det ond og gu er det hård men for h..... jeg synes det var fed... Jeg var klar til at føde 5 min efter jeg åbnet mig 8 cm på 20 med presse veer os spændt fast i en ambulance med en bange ambulance mand

Jeg synes stadig det er så vild og vi kan så jeg kan ikke se hvorfor jeg skal have noget smertestillende...
Men vil godt indrømme at jeg råbte på det og skreg efter det og er SÅ glad for jeg ikke fik det bagefter.
Knus Diana som ikke gider være gravid men vil gerne føde
Anmeld