fødsel med eller udn bedøvelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
55 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

NaFe

Hejsa...

Ville lige høre hvad i valgte under jeres fødsel....bedøvelse eller...

Har en veninde der snart skal føde, hun har den opfatning a hun tror alle får bedøvelse..???

Selv kom jeg for sent på hospitalet til a få noget bedøvelse, var 8cm åben..så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mum33

Jeg ville gerne, men nåede det ikke da jeg kom ind med presse veer. Håber at nå det næste gang, for AV-FOR-HELVEDE

Jeg fik også af vide af jm, at de fleste 1. gangsfødende fik den.

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Jeg ville ikke og fik det heller ikke...

Knus Diana Som ELSKER at føde og glæder sig til næste gang.

Anmeld

22. juni 2009

haps

Havde indstillet mig på ikke at ville have noget til min første fødsel - endte dog med masser af smertestillende og epidural - men ikke efter mit ønske..
Min nummer 2 fødsel var det eneste smertestillende varmt vand - det var tilgengæld også fantastisk.. Endte desværre med akut sectio - så der var masser af smerter der skulle behandles bagefter..

Helene 21+2

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Jeg fik epidural. Ankom til sygehuset og havde på forhånd bestemt at jeg IKKE ville have bedøvelse.
Da jordmoderen for 2. gang foreslog epidural fordi mit blodtryk var for højt og jeg havde fået feber, sagde jeg ja tak.... de veer var bare onde

Da det så endte i akut kejsersnit var det heldigt nok at jeg allerede havde epiduralen lagt.

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

Jeg skulle have ALT. jeg havde haft veer siden 12 om dagen og var på hospitalet on and off fra kl. 15 kl.22 blev jeg indlagt og fik lattergas, det var latterligt synes jeg, det hjalp ikk en dyt.. så fik jeg saltvands indsprøjtninger, det er det værste jeg har prøvet det gør jo mere ondt end at føde, og jeg fik 8 af dem.. Til sidst fik jeg en epidural. men det var kun for at få et break så jeg var klar til at presse.. for den mister jo virkning når presse veerne kommer. jeg fødte 4.19 om natten så uden epidural så kunne jeg ikk have kommet igennem det.. puha.. men fra den første presse ve til han kom gik der 25 min

Anmeld

22. juni 2009

SaNiNa

Jeg ville ikke have haft bedøvelse men min krop stod totalt af så fik en epidural, og fik stor glæde af den da jeg så senere skulle have en blokade til ks´et.

men hvis det ikke hvade været for min krop, hvade jeg ikke fået den...

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Hejsa:0)

Min indstilling var og er at det ville jge klare uden nogen bedøvelse:0)

Grunden hertil er, at jeg er 9590348590276874295 gange mere bange for de der saltvands indsprøjtninger, akkupunkturen og epidural blokaden end at skulle føde selv.

Havde heldigvid en nem fødsel, og smerterne blev aldirg så slemme at jeg ikke kunne håndtere dem eller holde dem ud:0) Så jeg fødte uden bedøvelse, fik kun ilt i maske mellem veerne:0)

Kærlligst fra Christina, som også næste gang vil føde uden bedøvelse, og håber jeg kan realisere det:0)

Anmeld

22. juni 2009

Mum33

Er lidt nysgerrig. Jer der ikke ville have epidural - hvorfor? Kan selvfølgelig godt se ulemperne også, men for pokker hvor jeg bare skal nå at have den næste gang. Kæft hvor syntes jeg bare det gjorde ondt og gider ikke "spilde" min næste fødsel på at spille helt. Forstå mig ret    Min veninde fik den og omtaler hendes fødsl som hyggelig  Det vil jeg glæde mig til, hvis jeg når derind i rette tid næste gang.

Anmeld

22. juni 2009

Valle81

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Er lidt nysgerrig. Jer der ikke ville have epidural - hvorfor? Kan selvfølgelig godt se ulemperne også, men for pokker hvor jeg bare skal nå at have den næste gang. Kæft hvor syntes jeg bare det gjorde ondt og gider ikke "spilde" min næste fødsel på at spille helt. Forstå mig ret   Min veninde fik den og omtaler hendes fødsl som hyggelig  Det vil jeg glæde mig til, hvis jeg når derind i rette tid næste gang.

Grunden til jeg ikke ønsker den er at jeg er så bange for at skulle stikkes deromme. Bliver helt dårlig ved tanken.

Nu havde jeg en nem fødsel med overkommelige smerter, synes...og det er ikke for at spille helt.......ikke at det var slemt

Jeg synes det var en fantastisk oplevelse at være med i det hele og kunne føle alt. Og jeg ville gøre det om og om igen......

En anden grund er også at min mining er at vi er sku født til at føde børn, så det kan jeg sagtens klare. I tilfælde af det modsatte bliver bevist er det også okay, men det skal for mig være sidste sidste udvej...................99,9 % fordi jeg er så bange for den der epidural:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.