D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ej oki prøv og hør her det er vilkårene.. Man kan ikke bare vælge kerne familier, med god økonomi, gode sociale kompetancer osv.. Hvis man ikke kan håndtere det som dagplejer ja så syntes jeg ærligtalt man sku skifte job

Det har intet at gøre med økonomi, kærnefamilie

Hvorfor tror du nogle dagplejer brænder ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

TNBC

Anonym skriver:

Forældre kan anmode om nyt plads, men dagplejeren har intet at sige.

Jeg er næsten 100 % sikker på det.

Jeg kan få børn fra dårligt fungerende familier, det har jeg set i gæstedagpleje....

De hører mere til en vuggestue, hvor der er flere øjne der ser familien, pædagoger etc.

Sikke noget sludder.
Der er jo nok en grund til at forældrene har valgt dagpleje, de kender deres barn og vælger vs el dp udfra hvad de mener er bedst. Det er da lige meget hvordan familien er. Hvis du ikke vil passe børn der kommer fra dårligt fungerende familier, synes jeg ikke du skal arbejde med børn.
Du kender ikke barnet, du skal bare passe dit arbejde, ligemeget hvordan barnets familie er.

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Nej men at man ikke vil ha børn med vanskeligheder det er da at ville håndplukke.. Af samme grund som personalet i en vuggestue,tøjbutik osv.

Anmeld

8. marts 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det er jo derfor der er børn der har dobbelt plads, fordi de hsr brug for ekstra opmærksomhed og tryghed.
Hvorfor skal dagpleje være hårdere end så meget andet arbejde?

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er jo derfor der er børn der har dobbelt plads, fordi de hsr brug for ekstra opmærksomhed og tryghed.
Hvorfor skal dagpleje være hårdere end så meget andet arbejde?

Dagplejer arbejder alene

har tavshedspligt

er bestemt ikke ligeglad!

i vuggestuen: flere øjne der ser problemet og snakker om det, uddannet personale

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Nej men at man ikke vil ha børn med vanskeligheder det er da at ville håndplukke.. Af samme grund som personalet i en vuggestue,tøjbutik osv.

Ren teoretisk:

For barnets skyld, burde barnet/familien henvises til vuggestue, pga. uddannet personale.

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Ren teoretisk:

For barnets skyld, burde barnet/familien henvises til vuggestue, pga. uddannet personale.

Men er det så ikke lidt af en falit erklæring af dig selv og dagplejen?

Hva er det så der er præcis med det her barn som ville være bedre i en vuggestue?

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Men er det så ikke lidt af en falit erklæring af dig selv og dagplejen?

Hva er det så der er præcis med det her barn som ville være bedre i en vuggestue?

Det er rent teoretisk snak

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Forstår ikke helt om du konkludere eller spørger..

Selvfølgelig kan dagplejeren sige nej tak, hvorfor sku hun ikke ku det

ja hvorfor?

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Det er rent teoretisk snak

Joh men for at man ka ta stilling til det må man jo vide hva grundlaget for det ekstra pædagogiske behov..

Hvis det er noget alvorligt er jeg overbevist om at der ville være andre instanser inde over som vil sørge for at barnet endte det rette sted men hvis det er almene vanskligheder mener jeg en dagplejer burde ku takle det..
Og som dagplejer har man jo også mulighed for recoursekorps osv så hvorfor skue hunden på hårene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.