D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.193 visninger
63 svar
94 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

En dagplejemor har ikke ret til at afvise forældrene som vil have sit barn passet i dagpleje.

Det er for dårligt

En god samarbejde = begge parter sige ja

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

En dagplejemor har ikke ret til at afvise forældrene som vil have sit barn passet i dagpleje.

det er for dårligt

Hvad synes i?

Forstår ikke helt om du konkludere eller spørger..

Selvfølgelig kan dagplejeren sige nej tak, hvorfor sku hun ikke ku det

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Forstår ikke helt om du konkludere eller spørger..

Selvfølgelig kan dagplejeren sige nej tak, hvorfor sku hun ikke ku det

Jeg tror at jeg bliver fyret hvis jeg siger nej

Jeg synes selv,at det er for dårligt.

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg tror at jeg bliver fyret hvis jeg siger nej

Så du er dagplejer?? Dit indlæg er ret svært at tyde mht hvor du vil hen med det

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Så du er dagplejer?? Dit indlæg er ret svært at tyde mht hvor du vil hen med det

En god samarbejde kræver at begge parter vælger hinanden, det er bare min mening.

Jeg havde nogle dejlige børn og forældre indtil nu, men nogle gyselige oplevelse med forældre til gæstebørn, derfor denn tråd.

Anmeld

8. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er for dårligt

Hvad synes i?

Hvis der er et samarbejde som ikke fungerer tror jeg da bestemt godt man kan anmode om at få barnet tilbudst plads til anden side, men hvad mener du med at afvise, for så skal du jo nærmest afvise på forældrenes udseende hvis det er inden samarbejdet etableres, altså ved 1 møde ???

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

En god samarbejde kræver at begge parter vælger hinanden, det er bare min mening.

Joh men det kommer jo an på begrundelsen og hvordan det ser ud i din kommune hvis du er dagplejer som jeg stadig ikke har luret.. Der er jo regulativer der ska overholdes så tænker at der ska være et sagligt belæg for at takke nej og hvis det er der så kan man gøre det, i hvert fald her i kommunen

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er for dårligt

Hvad synes i?

Som dagplejer åbner jeg mig hjem for nogle fremmede familier og har ingen ret til sige fra.

Det er vilkår.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvis der er et samarbejde som ikke fungerer tror jeg da bestemt godt man kan anmode om at få barnet tilbudst plads til anden side, men hvad mener du med at afvise, for så skal du jo nærmest afvise på forældrenes udseende hvis det er inden samarbejdet etableres, altså ved 1 møde ???

Forældre kan anmode om nyt plads, men dagplejeren har intet at sige.

Jeg er næsten 100 % sikker på det.

Jeg kan få børn fra dårligt fungerende familier, det har jeg set i gæstedagpleje....

De hører mere til en vuggestue, hvor der er flere øjne der ser familien, pædagoger etc.

Anmeld

8. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Forældre kan anmode om nyt plads, men dagplejeren har intet at sige.

Jeg er næsten 100 % sikker på det.

Jeg kan få børn fra dårligt fungerende familier, det har jeg set i gæstedagpleje....

De hører mere til en vuggestue, hvor der er flere øjne der ser familien, pædagoger etc.

Ej oki prøv og hør her det er vilkårene.. Man kan ikke bare vælge kerne familier, med god økonomi, gode sociale kompetancer osv.. Hvis man ikke kan håndtere det som dagplejer ja så syntes jeg ærligtalt man sku skifte job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.