egoistisk eller realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Anonym trådstarter

CC23 skriver:

Barnet er jo en af hans egne, selv om han har det med en anden.
Prøv at vend den om, hvis i går fra hinanden og han får ny kæreste og venter barn med hende, og hun siger han ikke skal kæmpe for at se de to han har med dig, vil det så være fedt? For det er jo det du siger nu. Et barn mangler sin far- og du synes det er en dum idé at give barnet den far? Chokerende!

ja det meget muligt.. Men det jo kommunen der har det sidste ord. Jeg prøver bare forklare ham hvad konsekvenserne bag det kan ha af betyning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

ja det vil de fleste nok. Men de fleste er nok også mest intereseseret i ikke at miste dem

Det du skriver virker meget urealistisk. At de vil blive "sure" over at han vil være sammen med sit barn hver anden weekend. Pyh slemme mand vil se sit barn.. Forstår det ikke. 

Nå men nu har jeg sagt min mening, held og lykke med fremtiden. 

Og håber din mand tager ansvaret, og søger samvær. 

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Så bør du måske med dig selv overveje om det er der du og dine børn skal være i fremtiden, med en hvis dømmekraft du ikke stoler på og hvis engagement du ikke mener er godt nok.

Og samtidig så er det måske værd at overveje om der skal sættes ind med noget mere massiv støtte i hjemmet allerede fra starten af når den næste kommer til?
Aflastning er da fint nok, men ikke nok hvis der nu er risiko for at I ikke kan beholde nr 2 hjemme

Dét bør du tale igennem med sagsbehandleren og lade statsamtet om det andet for er han('s og din hjemmesituation) så ringe så får de nok også de oplysninger og tager den del i betragtning

man skal ikke tage for stor en bid af kagen hvis man ikke har spist sin portion færdig.

jeg ville selv i hans sted gerne ha kontakt til et barn jeg havde. Men betød det at det kunne give mine 2 andre store konsekvenser gjorde jeg ventede lidt.

Anmeld

7. marts 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Selvfølgelig er det egoistisk. Jeg kan dog godt forstå, at man tænker på sine egne børn først.

Jeg er dog lidt forvirret over man laver flere børn, før man har etablereret kontakt til sit første barn.

Spørgsmålet er om din kæreste har noget at tilbyde sin søn?

Umiddelbart lyder han ikke som en mand med styr på tilværelsen og overskud.

Jeg synes dog det er vigtigt for drengen at kende sin far.

Hvis det var mig ville jeg umiddelbart få et samarbejde op at køre med moderen, så et evt samvær ville være sammen med hende. F.eks at han tog en tur på legepladsen med mor og søn og lignende.

Små skridt af gangen... Jeg mener ikke man kan gå fra nul samvær til hver anden weekend. Et opstart på samvær skal være på barnets præmisser.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Det du skriver virker meget urealistisk. At de vil blive "sure" over at han vil være sammen med sit barn hver anden weekend. Pyh slemme mand vil se sit barn.. Forstår det ikke. 

Nå men nu har jeg sagt min mening, held og lykke med fremtiden. 

Og håber din mand tager ansvaret, og søger samvær. 

samhværet blir søgt. Men håber han tænker sig rigtig godt om... enhver barn har ret til sin far.. selvfølgelig ! forståelse...

nej de blir ikke sure - men de blir bekymrede og det kan riskiere at give børnene konsekvenser .. men nok om det... jeg lukker den her og finder selv ud at det ved at indkalde min sagsbehandler til et møde omkring det hele.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Selvfølgelig er det egoistisk. Jeg kan dog godt forstå, at man tænker på sine egne børn først.

Jeg er dog lidt forvirret over man laver flere børn, før man har etablereret kontakt til sit første barn.

Spørgsmålet er om din kæreste har noget at tilbyde sin søn?

Umiddelbart lyder han ikke som en mand med styr på tilværelsen og overskud.

Jeg synes dog det er vigtigt for drengen at kende sin far.

Hvis det var mig ville jeg umiddelbart få et samarbejde op at køre med moderen, så et evt samvær ville være sammen med hende. F.eks at han tog en tur på legepladsen med mor og søn og lignende.

Små skridt af gangen... Jeg mener ikke man kan gå fra nul samvær til hver anden weekend. Et opstart på samvær skal være på barnets præmisser.

vi tager den med min sagsbehandler om lukker den her. men tak for svaret.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

OG VI LUKKER DEN HER. TAK FOR JERES SVAR OG FORDI I GAD KOMME MED JERES MENINGER.. VI TAGER DEN MED SAGSBEHANDLEREN

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jojo, det jo ikke for altid at jeg har min holdning. Men måske bare til vi selv ved hvordan vi selv står og hvordan vi klare de to små og hvordan kommunen ser os som forældre for dem ! det kan ligeså godt være en baby der græder konstant, og min kæreste ingen søvn eller overskud har - så det ikke noget med at aflyse sin søn fordi han ikke orker mere for denne dag. Det er også derfor jeg har sagt, se tiden an. VENT!

Kan godt forstå dig, i kan måske ringe og få råd og snak med jeres sp

Anmeld

7. marts 2013

Maja88

Kan ikke se hvordan hans interesse i sit barn kan give konsekvenser..

Han viser modenhed og ansvar..

Så ja synes du e egoistisl

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

nej det har intet med min graviditet at gøre  man fandt bare ud af at hun ikke udviklede sig nok og måtte have noget aflast.. og det skønnede man lige sådan da jeg var 4 mdr henne ca  meget fedt at ens kære mand så får høje tanker om at starte så stor en sag op lige pludselig også selvom han risikere kommunen klapper fælden fordi de har vuderet vi skal være 100% tilstede - sådan ser de på det !

Du forstår ikke hvad jeg skriver.

Glem det - jeg håber at I finder en god løsning og at din mand står ved sit ansvar som far - for alle tre børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.