Anonym skriver:
nu har jeg selvfølgelig ikke ikke fået skrevet alle siderne ned i en bog om hvorfor jeg tænker og mærker som jeg gør.
Men vi er i forvejen under kæmpe pres - for at besvise vores egen front igennem kommunen om vi gør vores forældreegnethed godt nok.. mine forældre er pt. Lige vores aflsatnings kerne for den store. Ingen ved hvordan det vil og kan ende med den næste endnu. Det derfor jeg reagere som jeg gør
Jeg kan godt se, at I er under et stort pres, men hvis din kæreste ikke oplever, at det er en hindring at han påbegynder en sag i Statsforvaltningen, så synes jeg ikke du kan stoppe ham. Du kan fortælle ham om dine synspunkter, men han er i mine øjne den eneste, der kan tage beslutningen.
Din kæreste skal være opmærksom på, at han skal være 100% klar til at starte sagen og mene det 100% - også selvom han er under press fra andre kanter i forhold til jeres børn. Han kan ikke hoppe fra, hvis først kontakten er etableret uanset hvad der må ske på jeres hjemmefront, det vil ikke være fair overfor det barn han har.
Jeg håber at alt løser sig for jer!

Anmeld