egoistisk eller realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Enig med dig!..

Til TS: Tænk hvis det var dit barn, som han ikke synes du skulle se..

også selvom at det kan have betydning og konsekvenser for vores egne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

Bestemt. Det er jo hans barn.. Synes han har lov til også være en god far for hende såvel som for jeres 

Anmeld

7. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

Bestemt. Det er jo hans barn.. Synes han har lov til også være en god far for hende såvel som for jeres 

Anmeld

7. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

vi har ikke engang   resurser nok til vores egne? vi er på nippet til at miste vores kommende medmindre vi virkelig arbejder hårdt ?

Anmeld

7. marts 2013

Helloo

Anonym skriver:

vi har ikke engang   resurser nok til vores egne? vi er på nippet til at miste vores kommende medmindre vi virkelig arbejder hårdt ?

skader det virkelig så meget at han ser min datter hver anden weekend. Ødelægger det alt for jeres familie? 

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

skader det virkelig så meget at han ser min datter hver anden weekend. Ødelægger det alt for jeres familie? 

din datter? vi taler om en 5 årig dreng?  ja det gør det ifølge kommunen..... hvis man ikke kan påtage sit ansvar og er igang med at skubbe det hele ned fra hylden for at starte en ny sag op så er man godt nok ikke særlig varsom !

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

han har ingen kontakt til sit 5 årig barn. Ingen.. det slet ikke godkendt eller noget overhovedet. Kun et møde har været oppe at vende - og intet er besluttet endnu. Vi skulle vende tilbage hvis det passede ind i vores liv

Selvfølgelig er det hzns beslutning om han ønsker at se barnet, men han bør tænke på alle sine børn, og det kan jo også have negativ indflydelse på en samværdsopstart hvis i får frataget et eller begge børn, når du har født. Kan godt forstå hvis du er nærvøs og bange

Anmeld

7. marts 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Det har jo ikke noget med hans allerede levende barn at gøre, så at sige - det lever hos sin egen mor og han vil skulle ind og lære det at kende som far.
Det burde et forhold og en familie kunne bære.

Ift om I får lov til at beholde jeres eget ufødte, så var det nok noget I skulle ha' tænkt over og arbejdet hen mod INDEN du så blev gravid igen når jeres første har de problemer og brug for aflastning.

De ressourcer du skriver I mangler kommer jo ikke på magisk vis bare fordi har ikke lige starter en sag for at se sig barn.
Ja, det virker nok uoverskueligt lige nu men de barn ér nu engang sat i verden og hvis han virkeligt mener at han fra nu af vil være der 100% for det barn (også) så hatten af for det - men mener han at han kan give op hvis presset fra dig og andre ift til jeres familie bliver for stort så skal han naturligvis ikke indlede kontakten

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Selvfølgelig er det hzns beslutning om han ønsker at se barnet, men han bør tænke på alle sine børn, og det kan jo også have negativ indflydelse på en samværdsopstart hvis i får frataget et eller begge børn, når du har født. Kan godt forstå hvis du er nærvøs og bange

Jojo, det jo ikke for altid at jeg har min holdning. Men måske bare til vi selv ved hvordan vi selv står og hvordan vi klare de to små og hvordan kommunen ser os som forældre for dem ! det kan ligeså godt være en baby der græder konstant, og min kæreste ingen søvn eller overskud har - så det ikke noget med at aflyse sin søn fordi han ikke orker mere for denne dag. Det er også derfor jeg har sagt, se tiden an. VENT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.