Lidt personlig ?.Men hvad skal i have eller betale i skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

ESV

Anonym skriver:

Manden skal sgu have 40009 kr tilbage . Jeg får kun 7558 kr

Sidste år skulle jeg betale 1725 kr men manden 19.666 kr.

han F så heldig altid.

Heldig???
Penge tilbage i skat er ikke held det er jo et spørgsmål om at betale for meget løbende over året.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Anonym

Vi skal tilsammen have 16000 tilbage. Det er primært grundet håndværker fradrag og befordring. 

Anmeld

7. marts 2013

C-Dog

Vi får 1900 tilbage. Men hvis ikke de automatisk går på lån, så smider vi dem selv derhen :-) skat havde dog lavet en fejl og vi stod til at betale 27000 kr tilbage o_O nej tak.

Anmeld

7. marts 2013

Elgaard73

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan ikke juble over, at man får meget tilbage i SKAT. Det er jo ens egne penge og ens eget ansvar, at ens selvangivelse er i orden. Det samme gælder, hvis man skal betale tilbage i SKAT.

Hvis man får 12.000 kr. tilbage i SKAT betyder det jo bare, at man ville have haft 1.000 kr. mere hver månede sidste år, at leve for.

Vi vælger dog bevist, at vi får penge tilbage i SKAT, da det så går til vores sommerferie.

Jeg tror bare, at hvis man står med de der f.eks 1000 kr ekstra hver måned, så har de en tendens til at bare "smuldre" væk i det daglige budget. Det gør de ihvertefald hos os og vi får dem ikke rigtig sparet op. Så vi lader skattefar "spare" dem op for os, selv om at vi ville have fået mere ud af at gøre det selv (renter).

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Det handler jo ikke om held eller uheld, men om at give skat de korrekte oplysninger jeg underrappoterer altid mit fradrag så jeg ved at jeg får penge tilbage det fungerer som en meget god opsparing

Ha ha det tænkte jeg os lige. man kan jo næsten altid sikre sig en dejlig lille opsparing der hvis man bare indberetter ordentligt

Anmeld

7. marts 2013

Anonym

Jeg skal have 10.006 tilbage og kæresten 4000

Jeg forstår ikke min, da jeg var på dp hele sidste år og havde sat min skat derfter.

Det er knap 1000 pr md jeg har betalt for meget, dem ville jeg klart hellere have haft i hverdagen end lave så stor en opsparing.

Anmeld

7. marts 2013

helle85

MoarHvidovre skriver:

Ja, du skal sætte din skatteprocent op, så du kommer til, at betale for meget hver måned - og dem får du så tilbage året efter

ok tak ved du hvordan man regner det ud så man ved hvad man få udbetalt hvis man sætter den op?

Anmeld

7. marts 2013

helle85

FruK skriver:

Du kan sætte din indtægt højere end den faktisk er. Nogle arbejdsgivere kan man få til at sætte trækprocenten lidt højere end den er.

okay tak ved du hvordan man regner ud hvor meget man få udbetalt pr månede hvis man sætter satte procenten op?

Anmeld

7. marts 2013

Anonym

Jeg får 12000 kr tilbage og manden får 11500 kr tilbage.

Nu spørger jeg nok dumt, men jeg er på barsel det meste af 2013, skal jeg ændre noget for ikke at få et skattesmæk næste år??

Anmeld

7. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg får 12000 kr tilbage og manden får 11500 kr tilbage.

Nu spørger jeg nok dumt, men jeg er på barsel det meste af 2013, skal jeg ændre noget for ikke at få et skattesmæk næste år??

din indtægt og evt kørselsgodtgørelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.