Lidt personlig ?.Men hvad skal i have eller betale i skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Manden skal sgu have 40009 kr tilbage . Jeg får kun 7558 kr

Sidste år skulle jeg betale 1725 kr men manden 19.666 kr.

han F så heldig altid.

Det er nok ikke så meget "held" det handler om, men gid det var. Men 40.000 er da VILDT fedt :-)

SEJT! Og dejligt for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

2børn2

FruK skriver:

Du kan sætte din indtægt højere end den faktisk er. Nogle arbejdsgivere kan man få til at sætte trækprocenten lidt højere end den er.

Man skal bare huske at hvis man sætte sin indtægt højere end den reelt er så får man også det mere i beskæftigelsesfradrag og det kan så trække modsat vej.. altså man har fået mere fradrag end man skulle have haft..

Medmindre man selvfølgelig i forvejen har så høj en indtægt at man får fuld skrue i bekæftigelsesfradrag (gør jeg ikke )

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

F.eks så får jeg 13.732 kr. mdr det giver= 164784 om år i 2013 så sætter kæreste eller vi den til f.eks 170000 eller 175000 om året

Men ja det er så sandt af så får jeg heller ikke anden 9262 kr efter skat pr mdr i 2013.

Anmeld

7. marts 2013

Lullaby

Valle81 skriver:

Jeg skal af med 6500, men det viste jeg næsten godt. Jeg havde ikke fået fjernet min arbejdsmarkedsfradrag mens jeg var på barsel og uden arbejde:0(

Mener du da du fik barselsdagpenge eller løn?

Anmeld

7. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Manden skal sgu have 40009 kr tilbage . Jeg får kun 7558 kr

Sidste år skulle jeg betale 1725 kr men manden 19.666 kr.

han F så heldig altid.

Det var da en sjat i skal have tilbage!

Herhjemme skal vi have lige omkring 4000 kr sammenlagt.

/Fenja

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Det er nok ikke så meget "held" det handler om, men gid det var. Men 40.000 er da VILDT fedt :-)

SEJT! Og dejligt for jer

Nej men det er jo pga hans nye job og km ud og hjem. + han får jo 35000 kr før skat men han betaler så topskat så det giver jo ikke anden de 19500 kr om mdr efter skat.

men ja heller det tilbage ind af betale

Så kommer ferie penge lige også på 42695 kr for 25 dag  super år for os skal også holde komfirmation.

Anmeld

7. marts 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Nej men det er jo pga hans nye job og km ud og hjem. + han får jo 35000 kr før skat men han betaler så topskat så det giver jo ikke anden de 19500 kr om mdr efter skat.

men ja heller det tilbage ind af betale

Så kommer ferie penge lige også på 42695 kr for 25 dag

Bum bum.... :-) Fedt! Jeg kan huske dengang jeg havde opført min kørsel forkert i 3 år (fjols) og fik 50.000 samlet tilbage for alle tre år. Det var også vildt fedt, fordi jeg gik rundt og troede, at jeg havde gjort det rigtigt og fandt tilfældigt ud af, at skattefar faktisk skyldte MIG penge. Aaaha....!

Jeg sætter også altid min indtægt meget højere end ventet. Men da min ejerlejlighed er udlejet og det derfor betragtes som en "virksomhed", så plejer det at "æde" mit overskud. Øv bøv og ikke fair :-(! Men sådan er det at være lejligheds + husejer. Det koster...

Anmeld

7. marts 2013

Valle81

Lullaby skriver:

Mener du da du fik barselsdagpenge eller løn?

Barselsdagpenge, hvilket jeg fik under hele barslen med ARthur, da den virksomhed jeg arbejde hos gik konkurs mens jeg var på barsel med Anton(havde 2 barsler lige efter hinanden).

Anmeld

7. marts 2013

Anonym

Her skal jeg have 8500kr tilbage og manden får 26.000kr tilbage 

De går dog til tandlægeregninger, nyt tøj til den lille, og en opsparing til ny bil i efteråret da den gamle synger på sidste vers...

Anmeld

7. marts 2013

DKTiha

vi skal sammenlagt betale 7000kr tilbage til skat :/ ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.