Lidt personlig ?.Men hvad skal i have eller betale i skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan ikke juble over, at man får meget tilbage i SKAT. Det er jo ens egne penge og ens eget ansvar, at ens selvangivelse er i orden. Det samme gælder, hvis man skal betale tilbage i SKAT.

Hvis man får 12.000 kr. tilbage i SKAT betyder det jo bare, at man ville have haft 1.000 kr. mere hver månede sidste år, at leve for.

Vi vælger dog bevist, at vi får penge tilbage i SKAT, da det så går til vores sommerferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Frk. Himmelblå

gædde/gitte skriver:

undre mig altid over dem er skriver "tak skattefar!!"........ øhm......... det er sgu da ens egne penge som staten har nydt i et år, UDEN man får så meget som en krone i rente

det bedste er at skidtet stemmer

Enig! Men når nu det ikke stemmer, så er det sgu alligevel dejligt, at det betyder uforudset INDTÆGT! :-)

Anmeld

7. marts 2013

helle85

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan ikke juble over, at man får meget tilbage i SKAT. Det er jo ens egne penge og ens eget ansvar, at ens selvangivelse er i orden. Det samme gælder, hvis man skal betale tilbage i SKAT.

Hvis man får 12.000 kr. tilbage i SKAT betyder det jo bare, at man ville have haft 1.000 kr. mere hver månede sidste år, at leve for.

Vi vælger dog bevist, at vi får penge tilbage i SKAT, da det så går til vores sommerferie.

hvordan kan man vælge det?? ved at sætte skatte porocent op ???

Anmeld

7. marts 2013

tarkoflen

Jeg skal have omkring 1500 kr. tilbage. Jeg ville faktisk helst, at det gik helt op, men vil da klart hellere have en sjat tilbage end at skulle betale!

Jeg ville synes det var træls, at få rigtig mange penge tilbage, for dem ville jeg da hellere have haft på en opsparing, så de kunne trække renter, frem for at de står ved skat og jeg ikke får noget som helst

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er jo klart i får så meget tilbage når i har sat jeres skat sådan, vi får 400 og 800 tilbage og det er helt perfekt, bare vi ikke skal betale tilbage så vil jeg være glad hvis bare jeg fik 0kr

Næææ ikke derfor det er pga han have glemt sin kørelse .

jeg er på kh så jeg er glædelig overraskede.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

undre mig altid over dem er skriver "tak skattefar!!"........ øhm......... det er sgu da ens egne penge som staten har nydt i et år, UDEN man får så meget som en krone i rente

det bedste er at skidtet stemmer

Anmeld

7. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Næææ ikke derfor det er pga han have glemt sin kørelse .

jeg er på kh så jeg er glædelig overraskede.

jamen så er det fordi der mangler noget der skal ind og du ikke har snakket med skat ang, om den skulle sættes op eller ned...

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jamen det er da stadig bedre af sætte den højt vær år.Så man kan blive glædelig overraskede.

Anmeld

7. marts 2013

maria_wlt

Vi skal have 20000 kr tilbage her i huset... 10 kg til hver..

Jeg har fået rentefradrag og manden har betalt for meget pga hans gamle arbejdsgiver har indtastet for meget i løn.

Så vi siger TAK for at få vores egne penge tilbage

Anmeld

7. marts 2013

JH12

Jeg skal betale 506kr øv bøv .. Kæreste skal have tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.