Lidt personlig ?.Men hvad skal i have eller betale i skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Anonym

Jeg får ingen kørselsgodtgørelse.

Skal min indtægt sættes ned? tænker at jeg vel får penge tilbage næste år hvis jeg lader den blive lige så høj som nu eller tager jeg fejl??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
helle85 skriver:

ok tak ved du hvordan man regner det ud så man ved hvad man få udbetalt hvis man sætter den op?

Nej, det ved jeg ikke - det er min mand som står for det. Men et par procenter plejer vi, at sætte den op begge to.

Anmeld

7. marts 2013

helle85

MoarHvidovre skriver:

Nej, det ved jeg ikke - det er min mand som står for det. Men et par procenter plejer vi, at sætte den op begge to.

okay det var ærgeligt, for jeg vil ikke sætte den op hvis jeg ikke ved om vi har råd til det

Anmeld

7. marts 2013

Laulund87

Jeg skal have 1300 kr tilbage og vi er ikke helt sikre med manden for han mangler at indberette noget kørsel, men vi regner med ca 2000 kr

Anmeld

7. marts 2013

Carina:-)

Manden skal have 15.000 tilbage.

Jeg skal have noget mere,men revisoren skal lige være færdig med mit årsregnskab før jeg ved hvor meget.

Anmeld

7. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg får 12000 kr tilbage og manden får 11500 kr tilbage.

Nu spørger jeg nok dumt, men jeg er på barsel det meste af 2013, skal jeg ændre noget for ikke at få et skattesmæk næste år??

Du skal op og rette det til hvad din indkomst bliver
Også skal du stå som dp modtager og ikke lønmodtager for som lønmodtager får du et beskæftigelses fradrag hvilket man ikke har på samme måde som på dp.

Din person fradrag kan derfor også falde for det kommende år. Mit er faldet.meget da jeg.også får dp stort set hele 2013

Anmeld

7. marts 2013

1990h

Og det iøvrigt bedre at sætte træk procenten højere op end du sætter indkomsten alt alt for høj for sætter man indkomsten alt for højt og man ikke har tjent det den er sat til har man hele året fået et beskæftigelses fradrag udfra den indtægt man har registreret og er det sat meget for højt har man fået et for højt beskæftigelses fradrag som man ikke har været berettet til og det kan give stort skattesmæk.

Anmeld

7. marts 2013

Clisolka

Jeg skal have omkring 9300 tilbage 

Anmeld

7. marts 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Manden skal sgu have 40009 kr tilbage . Jeg får kun 7558 kr

Sidste år skulle jeg betale 1725 kr men manden 19.666 kr.

han F så heldig altid.

Jeg skal sq have omkring 1.000.000,- tilbage!!!! Så der er til et hus

Ej pjat jeg er selvstændig, falder det først atvide når mit regnskab er afleveret

Anmeld

7. marts 2013

StudPsyk

Vi får samlet set omkring 500-600 kroner tilbage, hvilket jo bare betyder, at vi har fået tastet den nogenlunde rigtige indkomst ind! Jeg forstår dog faktisk ikke hvorfor jeg får penge tilbage (dog kun 250), da jeg bare har været på SU, og det står tastet rigtigt. Men den kvarte hundrede kan da godt lige gå til et luksusferieophold - ELler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.