Lidt personlig ?.Men hvad skal i have eller betale i skat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

wamse

Jeg skal af med 2700

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Anonym trådstarter

jamen så er det fordi der mangler noget der skal ind og du ikke har snakket med skat ang, om den skulle sættes op eller ned...

Nææ manden har bare sat den for lavt så han rette den bare så bum...Mit er sat højer med vijle som altid sætte vi det med ca 5-8000 kr højre om året.

Anmeld

7. marts 2013

Valle81

Jeg skal af med 6500, men det viste jeg næsten godt. Jeg havde ikke fået fjernet min arbejdsmarkedsfradrag mens jeg var på barsel og uden arbejde:0(

Anmeld

7. marts 2013

k&k&k&k

Vi skal tilsammen have 8300 tilbage i skat.

Men købte "ny" bil i lørdags så de er allerede brugt

Anmeld

7. marts 2013

FruK

helle85 skriver:

hvordan kan man vælge det?? ved at sætte skatte porocent op ???

Du kan sætte din indtægt højere end den faktisk er. Nogle arbejdsgivere kan man få til at sætte trækprocenten lidt højere end den er.

Anmeld

7. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jamen det er da stadig bedre af sætte den højt vær år.Så man kan blive glædelig overraskede.

Det har du fuldstændig ret i. Men dem som jubler over, at have fået 20.000 kr. tilbage i SKAT forstår jeg bare ikke. Det er jo ens egne penge.

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Her hjemme står min kærste for det.Han sætte den altid med mere ind vi får så vi aldrig får et skatte smæk.

Men som sagt i år skal vi pga vores hus bliv solgt på tvang i maj mdr.

Anmeld

7. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
helle85 skriver:

hvordan kan man vælge det?? ved at sætte skatte porocent op ???

Ja, du skal sætte din skatteprocent op, så du kommer til, at betale for meget hver måned - og dem får du så tilbage året efter

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

kan ikke se der er nogle der jubler over det folk skriver da bare de skal og ikke skal..

jeg skrev bare = han F så heldig altid

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Det har du fuldstændig ret i. Men dem som jubler over, at have fået 20.000 kr. tilbage i SKAT forstår jeg bare ikke. Det er jo ens egne penge.

Jeg tror det er fordi det er penge, som man ikke viste at man havde Jeg har hvert fald ikke det store overblik ift. SKAT, inden årsopgørelsen kommer  Men det er nok også fordi det ikke interessere mig 

Det er lidt ligesom at finde 100kr i en gammel pung - så bliver jeg også mega glad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.