Anonym skriver:
Tak græder lidt videre her
Kan næsten ikke stoppe igen. Hulker.
Jamen det er bare ikke altid jeg er så tålmodig. Det er det der virkelig går mig på. Situationen ved puslebordet kunne have været undgået hvis ikke jeg blev vred. For det gjorde jeg. SÅ ligger du ordentlig. Tog hårdt fat i ham.
Han var ustyrlig og faldt ned fra puslebordet. slog sig. Glemte det igen. Jeg er så ked af det at jeg lige nu tænker så mange grimme tanker. Ringede til min kæreste imens knægten var på værelset. Han råbte på sin far. Og han græd. Jeg måtte have luft. Andet at tænke på. Derfor ringede jeg til min kæreste. Jeg sagde jeg ikke gad mere. Jeg ville ikke have min knægt. Han kunne få ham. Så tog jeg den yngste. Eller også kunne vi bare give dem væk. Jeg elsker mine børn. Eller det bilder jeg da mig selv ind. Men de følelser der kommer op i mig gør mig ked af det, forvirret og urolig. Er jeg god nok? Gør jeg det godt nok? Jeg bør jo ikke lade temptamentet løbe af med mig. Skal jeg søge læge? Hvad skal jeg? Der må ligge mere bag? Jeg fornægter. Alligevel ved jeg jeg har et problem. Er træt. Vil bare ikke mere. Hvad gør jeg?
Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme som dig!!
Jeg har også før, haft ringet til min mand og sagt, at han bare kunne tage vores datter eller vi måtte bortadoptere hende..
SÅ dårlig mor, man føler sig, men for helvede hvor kan de børn bare drive én langt ud

Vores datter har virkelig også været slem, som i VIRKELIG slem..!
En morgen gik det også helt galt

Jeg skulle også gøre hende klar og hun ville hverken det ene eller det andet.
Hun skulle have ny ble på og sparkede ud efter mig, så jeg fik revet hende, hele vejen ned af låret. Hun havde fire dybe rifter, som blødte

Jeg græd. Hun græd..
Jeg greb min telefon og ringede til min søns sundhedsplejerske, og bad hende komme med det samme..
Hun kunne godt se, den var helt gal og Luna, skreg stadig som en sindsyg.
Mens vi stod og prøvede på at snakke, vendte jeg mig om og så at Luna var klar på et kram nu. Jeg gik hen, satte mig ned til hende og hun faldt om min hals.
Rejste mig op med hende på armen og snakkede videre med hende.
Hun roste mig til skyerne, for hun stod med front mod Luna og havde ikke engang opfattet hendes signaler, som jeg jo gjorde.
Jeg brød sammen, fordi hun lige havde skreget i 20 min. Og bare havde fået nok. Og hun forstod mig 100% hun stod oven i købet selv med tåre i øjnene, og indrømmede, at hun selv synes det var overvældende..
Sp kom flere gange, som støtte og fordi jeg simpelthen følte mig som verdens mest elendige mor.. Hun var RIGTIG god..
Og hun spurgte om jeg ville have noget mere hjælp, som vi takkede ja til.
Det var noget familierådgivning. Totalt anonymt. Havde en samtale med en på kommunen.
Havde kun én, for kunne ikke rumme mere og det blev bedre efter jeg var der.
Nu er hun så godt nok blevet rigtig strid igen, så kunne være jeg skulle tage et møde mere

Men snak med jeres sp, som forhåbentlig vil gå ind og hjælpe jer..