Anna111 skriver:
Tak ved desværre ikke endnu om min nye læge har forstand på min sygdom men vis hun ikke har det vil jeg da tage i mod dit råd og ringe rundt så jeg får en læge der har forstand på fibromyalgi 
Nej kan godt se jeg ikke har fået mig formuleret rigtig jeg er rigtig glad for min psykolog tror jeg har været der 9-10gange nu hun giver mig meget mere overskud og hjælper mig med at se tingene på andre måder 
Og det var fagtis en kanon god ide har altid gerne ville hjælpe børn der ligsom mig har en svær opvægst så det vil jeg da helt klart gå vider med ville nok ikke kunne mere ind en gang om ungen men det er jo osse lige meget vis jeg kan hjælpe et barn eller to med på vejen tusen tak 
Det er så vigtigt, at din læge har forstand på din sygdom, og nej det er desværre ikke alle praktiserende læger der har det! De skal have et bredt kendskab til virkelig mange sygdomme, og derfor har de ikke dybtegående kendskab til alle! Men jeg er sikker på, at der er nogle, der har mere kendskab til eksempelvis din sygdom end andre har, og jeg tror det ville være en stor hjælp for dig, hvis din læge havde

så tag en god snak med din læge, og spørg evt. ind til, hvis han/hun ikke selv har et stort kendskab til sygdommen, om han/hun kan henvise til en der har! Ellers er der vel en patientforening, som måske kunne ligge inde med gode oplysninger?
Jeg har selv endometriose, og vi har en facebook side, som jeg benytter og som rigtig mange andre benytter meget mere end mig, måske der også er sådan en for din sygdom? Der kan man læsse af til ligesindede og folk der forstår, hvad det vil sige! Det er et rigtig godt netværk at have

Fantastisk at du har en god psykolog, det er bare alfa omega, hvis du spørger mig!
En gang om ugen eller to gange om måneden eller hvor meget du kan overskue, kan gøre en stor forskel for et barn! Tænk hvad det kunne have gjort for dig! Det vigtigste er, at der er nogle der giver barnet omsorg og forståelse, og det er jeg sikker på, at du kan

og jeg tror også det kan give dig rigtig meget den anden vej og give dig noget indhold! Jeg ved ikke hvem du skal kontakte, men mon ikke du kan finde ud af noget
Og det var da virkelig så lidt