sidder bare og græder hvorfor er livet så hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

B&J

Anna111 skriver:

Tak får kun natur middercin mod min dep.. Som min psykolog har anbefalet da min læge ikke ville give mig middercin før jeg havde været mellem 12-24 gange ved min psykolog

Håber snart du har været der så mange gange så du evt kan få en medicin der passer på dig 100% så du kan få det meget beder ingen skal have det dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

livhemdrup

Anna111 skriver:

sider bare og græder og græder og græder er så ked af det hvorfor skal livet være så hårdt mit liv har været sådan her ind til vider...
Alkoholisk far
Voltaget som 7åri
Boede ved min far og måtte stort set klare mig selv
Min far i fængesel flere gange for sprit kørsel
Syg med fibromyalgi (kroniske smerter)
Spontan abort efter vi havde prøvet 1år
Stadig barnløs efter at have prøvet 1 1/2 år nu
Skulle enlig igang med min sag ved kommunen. men så fik jeg ny sagsbehandler igen tror det er nr 7-8 stykker nu så nu skal jeg starte forfra igen igen igen

Og jeg kan snart ikke mere livet er virkelig noget lort for mig....

Havde bare lige brug for at komme ud med det

Kender til din frustration med hensyn til fibromyalgi og kommunen står selv i samme situation 

at have en kronisk sygdom kan være meget svær at tackle og oveni i alle de andre ting kan jeg godt forstå dig men du er nødt til at respekterer at sådan er dit liv. Der har gjort dig til den du er på godt og skidt. Når man først accepterer dette får man det bedre eller det gjorde jeg. Jeg havde svært ved at accepterer de begrænsninger min sygdom jeg gav mig. Jeg fik som dig en tid hvor jeg bare var ked hvorfor skulle jeg luge udsættes for dette. Men da jeg først havde accepteret at der er nogen ting jeg ik kan så går det bedre. Men det er en stor og svær ting. 

Jeg håber at din læge hjælper dig med kampen mod kommunen for de kan være nogen djævle og ellers ved jeg at fibrobet er en fantastisk hjemmeside hvor man kan søge råd kram og vejledning :-)

op med humøret det skal nok gå. Ellers må du skrive privat hvis du vil ha luftet nogen tanker omkring det hele 

Anmeld

2. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
B&J skriver:

Håber snart du har været der så mange gange så du evt kan få en medicin der passer på dig 100% så du kan få det meget beder ingen skal have det dårligt

Tak

Anmeld

2. marts 2013

anna111

livhemdrup skriver:

Kender til din frustration med hensyn til fibromyalgi og kommunen står selv i samme situation 

at have en kronisk sygdom kan være meget svær at tackle og oveni i alle de andre ting kan jeg godt forstå dig men du er nødt til at respekterer at sådan er dit liv. Der har gjort dig til den du er på godt og skidt. Når man først accepterer dette får man det bedre eller det gjorde jeg. Jeg havde svært ved at accepterer de begrænsninger min sygdom jeg gav mig. Jeg fik som dig en tid hvor jeg bare var ked hvorfor skulle jeg luge udsættes for dette. Men da jeg først havde accepteret at der er nogen ting jeg ik kan så går det bedre. Men det er en stor og svær ting. 

Jeg håber at din læge hjælper dig med kampen mod kommunen for de kan være nogen djævle og ellers ved jeg at fibrobet er en fantastisk hjemmeside hvor man kan søge råd kram og vejledning :-)

op med humøret det skal nok gå. Ellers må du skrive privat hvis du vil ha luftet nogen tanker omkring det hele 

Tak ja kommunen er virkelig frustraerne og det er rigtig svært at akseptere min sygdom prøver virkelig men det er sku svært det der går mig meget på er om min sygdom mon vil bliver være ind den er ønsker mig jo så brændene et barn og er bange for at jeg ikke ville kunne holde til en helt lille baby om nogle år vis jeg får det være må jeg spørger om du havde sygdommen da du fik dit første barn? Og er din sygdom blevet være? efter de første par år eller er det, det samme jeg er medlem på siden fibronet men har ikke været der inde længe, og jeg har lige skiftet læge da min anden læge ikke ville hjælpe mig ang. Baby

Anmeld

2. marts 2013

Stivdie

Anna111 skriver:

sider bare og græder og græder og græder er så ked af det hvorfor skal livet være så hårdt mit liv har været sådan her ind til vider...
Alkoholisk far
Voltaget som 7åri
Boede ved min far og måtte stort set klare mig selv
Min far i fængesel flere gange for sprit kørsel
Syg med fibromyalgi (kroniske smerter)
Spontan abort efter vi havde prøvet 1år
Stadig barnløs efter at have prøvet 1 1/2 år nu
Skulle enlig igang med min sag ved kommunen. men så fik jeg ny sagsbehandler igen tror det er nr 7-8 stykker nu så nu skal jeg starte forfra igen igen igen

Og jeg kan snart ikke mere livet er virkelig noget lort for mig....

Havde bare lige brug for at komme ud med det

Først, kæmpe kram til dig
Jeg har en veninde med fibromyalgi, som har givet mig den største respekt for folk med den sygdom!
Min veninde kæmper også med kommunen, og jeg synes det er frygteligt at det skal være sådan
MEN! Jeg kan finde mindst en god side i dit liv! Du har en kæreste, der elsker og støtter dig, og som gerne vil have børn med dig!
Det må da være et lyspunkt i dit liv

Anmeld

2. marts 2013

anna111

Stivdie skriver:

Først, kæmpe kram til dig
Jeg har en veninde med fibromyalgi, som har givet mig den største respekt for folk med den sygdom!
Min veninde kæmper også med kommunen, og jeg synes det er frygteligt at det skal være sådan
MEN! Jeg kan finde mindst en god side i dit liv! Du har en kæreste, der elsker og støtter dig, og som gerne vil have børn med dig!
Det må da være et lyspunkt i dit liv

Tak ja jeg har min dejlige kæreste og jeg har en mor der er der for mig det er osse det eneste positive i mit liv og ja kommunen er noget af det værste i det her

Anmeld

3. marts 2013

Tulipan

Vil bare lige gi dig et 

Du må have opbrugt din kvote af uheld her i livet, håber og tror det snart skal gå fremad 

Anmeld

3. marts 2013

anna111

Anonym23 skriver:

Vil bare lige gi dig et 

Du må have opbrugt din kvote af uheld her i livet, håber og tror det snart skal gå fremad 

Tak håber jeg osse snart det gør

Anmeld

3. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anna111 skriver:

Går osse til psykolog hver 14 dag og jeg kan desværre ikke droppe kommunen da jeg jo lider af en kronisk sygdom jeg aldrig bliver af med så kommer aldrig til at kunne klare et nomalt arbejde vis jeg kunne havde jeg osse gjort det for længe siden jeg havde osse haft en beder periode men nu er jeg længer nede ind nogen siden jeg har osse en depration oven i alt det andet

Håber, du har fået det bedre nu i dag.

Jeg har tænkt lidt over dit indlæg, og jeg kan ikke lade være med at blive bedrøvet over dit "jeg kommer aldrig til at kunne have et arbejde"-sortsyn.. - Ud fra dit profilbillede, vurderer jeg, at du er ganske ung, - og dine (kroniske) smerter er af definitionen fibromyalgi. Det får altså absolut ikke mig til at afskrive dig fra at kunne få alverdens drømme opfyldt.

Hvorfor tænker du, at det er så dystert, at du aldrig vil kunne få en karriere? 

Jeg spørger for at få dig til at ryste posen lidt.- Jeg kan jo sagtens tage fejl, - men umiddelbart, virker du bare aaaaalt for hård ved dig selv.

Anmeld

3. marts 2013

anna111

Frk. Himmelblå skriver:

Håber, du har fået det bedre nu i dag.

Jeg har tænkt lidt over dit indlæg, og jeg kan ikke lade være med at blive bedrøvet over dit "jeg kommer aldrig til at kunne have et arbejde"-sortsyn.. - Ud fra dit profilbillede, vurderer jeg, at du er ganske ung, - og dine (kroniske) smerter er af definitionen fibromyalgi. Det får altså absolut ikke mig til at afskrive dig fra at kunne få alverdens drømme opfyldt.

Hvorfor tænker du, at det er så dystert, at du aldrig vil kunne få en karriere? 

Jeg spørger for at få dig til at ryste posen lidt.- Jeg kan jo sagtens tage fejl, - men umiddelbart, virker du bare aaaaalt for hård ved dig selv.

Kan godt forstå dit syn på det for det høre jeg mange gange ja jeg er ung jeg er 'kun' 20år og min sygdom brød først rigtig ud i 2009-2010 min syn på arbejdet kommer efter hvor hårdt det er for mig at klare hverdagen mange ting som folk tager for givet min sygdom påvirker min koncentration har smerter i alle led tær ankler skinneben knæ især hofter og ryg, arme håndled fingre nakke hovde kan selv få smerter i hagen og ørene.. Nogle dage kan jeg næsten ikke gå andre dage kan jeg ikke holde ud at være i min krop af bare smerte og jeg behøver ikke at have gjort noget fysisk for at smerterne kommer.. En hverdags ting som støvsuge -vaske op- ordne senge tøj kan få mig til at skulle nærmest ligge i sengen en 3-4dage efter så vis jeg først kom ud i arbejde ville jeg måske komme en dag og så skulle ligge i sengen og fylde mig med smertestillede for at kunne være til i 14dage.. Så selv om jeg ikke ser syg ud. .. Er jeg syg inden i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.