Anna111 skriver:
Ja jeg har en kæreste der elsker mig jeg har min hund og en mor der er der for mig.. Men nu ønsker både mig og kæresten et barn og derfor er det hårdt for os begge at der ikke sker noget
Kan ikke se noget galt i jeg skriver at mit liv ikke har den største glæde for tiden det betyder jo ikke at jeg ikke elsker min kæreste vores liv ville have meget mere indhold og glæde med et lille barn så alt ikke bare handler om sygdom og kamp med kommunen
Vil på ingen måde påstå at kunne sætte mig ind i dine følelser.Har dog selv været barnløs, og kæmpet hårdt for at blive mor. Det der bare springer lidt i øjene, er dit syn på det at få et barn. Kan sagtens forstå dit brændende ønske, MEN det lyder lidt som om du ser dette barn, som løsningen på alle dine problemer. At få et barn er hårdt, ikke kun graviditeten, men de næste 18 år. Jeg synes, du skal passe meget på med at tro, at det hele ville være meget bedre, hvis bare der kom et barn. Det er et kæmpe ansvar at lægge på et lille væsen, som er afhængig af dig i forhold til at få opfyldt dens basale behov.
Siger ikke at du ikke skal få et barn overhovedet! Men at du måske skulle arbejde på at løse dine problemer uden et barn, således at en graviditet blev en bonus. Er ret sikker på, at hvis ikke du arbejder på at passe på dig selv, og i det hele taget få det bedre - så er det en lappeløsning at få et barn, som ikke er holdbar, og du vil hurtigt ryge ned i et hul igen.....
Anmeld