sidder bare og græder hvorfor er livet så hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Martsbaby skriver:

Jeg spørger også kun fordi jeg ikke ved det.. Så rolig nu

Jeg tænker bare, at det må være en mega belastning for kroppen der i forvejen lider, at skulle blive gravid? Og det skal helst ikke være en dårlig oplevelse jo!

Ja når jeg når længer frem i en gravilitet vil det blive ekstram hårdt og give rigtig mange smerter men alle har desværre ikke mulighed for en drømme gravilitet.. Så jeg tage det bare som det kommer men jeg vil for alt i verden ikke undvære et barn fordi graviliteten bliver hård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Min læge sendte mig til den ene undersøgelse efter den anden og til sidt viste hun ikke hvad hun nu skulle sende mig til.. Så snakkede jeg med min svigerindes sted mor som har fibromyalgi og fant jo så ud af at alle mine symptomer pejede på fibromyalgi jeg fant selv en spichel læge som havde forstand på fib på nettet bad min læge om en henvendelse til ham og det ville hun heller ind gerne og ganske rigtig fik jeg stillet diganosen fibromyalgi...

Ja okay..  Men jeg tænker stadig på, at det nok vil være bedst for dig og din stakkels krop, at tale med din læge om, at du virkelig ønsker at blive gravid, og måske du kan få en snak med den speciallæge igen, så h*n kan fortælle dig hvordan kroppen kan reagere, når du nu har den sygdom du har..

Det er hårdt at være gravid, og hvis du i forvejen har nærmest døgnsmerter, kan jeg kun forestille mig hvor svært det kan være..

Jeg håber du finder ud af noget, vi fortjener alle glæden ved at sætte et lille liv i verden, men du er også nødt til at tænke på dig selv og dit velbefindende

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Martsbaby skriver:

Jeg spørger også kun fordi jeg ikke ved det.. Så rolig nu

Jeg tænker bare, at det må være en mega belastning for kroppen der i forvejen lider, at skulle blive gravid? Og det skal helst ikke være en dårlig oplevelse jo!

Undskyld det var slet ikke ment som et angreb mere en forklaring, beklager det ikke blev opfattet sådan.

Jeg tror da helt sikkert, at man skal snakke med en læge om, hvordan man kommer bedst igennem en graviditet, når man har en kronisk sygdom

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

tarkoflen skriver:

Undskyld det var slet ikke ment som et angreb mere en forklaring, beklager det ikke blev opfattet sådan.

Jeg tror da helt sikkert, at man skal snakke med en læge om, hvordan man kommer bedst igennem en graviditet, når man har en kronisk sygdom

Det er også det jeg tænker.. Det kan jo evt. kræve ekstra lægebesøg jmbesøg osv., som man skal være forberedt på, inden man starter projektet..

Jeg kender ikke nogen der har denne sygdom, men der må jo være kvinder der lider som TS, som også har fået børn.. Håber jeg da i hvert fald

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Ja okay..  Men jeg tænker stadig på, at det nok vil være bedst for dig og din stakkels krop, at tale med din læge om, at du virkelig ønsker at blive gravid, og måske du kan få en snak med den speciallæge igen, så h*n kan fortælle dig hvordan kroppen kan reagere, når du nu har den sygdom du har..

Det er hårdt at være gravid, og hvis du i forvejen har nærmest døgnsmerter, kan jeg kun forestille mig hvor svært det kan være..

Jeg håber du finder ud af noget, vi fortjener alle glæden ved at sætte et lille liv i verden, men du er også nødt til at tænke på dig selv og dit velbefindende

Kan ikke sige så meget andet ind mit liv ikke ville være hver at leve vis jeg ikke ville kunne få et barn

Skal i forvejen leve som syg som 20åri og jeg vil ikke sætte mig i et hjørne og lade mit liv gå forbi, jeg vil have mit drømme barn og begynde at nyde livet lidt i stedet for min triste hverdag hvor der er kamp med kommunen og ikke den store glæde

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Det er også det jeg tænker.. Det kan jo evt. kræve ekstra lægebesøg jmbesøg osv., som man skal være forberedt på, inden man starter projektet..

Jeg kender ikke nogen der har denne sygdom, men der må jo være kvinder der lider som TS, som også har fået børn.. Håber jeg da i hvert fald

Ja jeg har skrevet med flere der har denne sygdom men stadig fået børn, der er en her der har besvaret min tråd som har fibromyalgi og lige fået barn

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Kan ikke sige så meget andet ind mit liv ikke ville være hver at leve vis jeg ikke ville kunne få et barn

Skal i forvejen leve som syg som 20åri og jeg vil ikke sætte mig i et hjørne og lade mit liv gå forbi, jeg vil have mit drømme barn og begynde at nyde livet lidt i stedet for min triste hverdag hvor der er kamp med kommunen og ikke den store glæde

jeg synes simpelthen ikke du kan tillade dig at sige sådan, når du faktisk har en kæreste der elsker dig.. tænk lige lidt længere end ud over din egen næse

ja jeg kan godt se, at din barndom har været hård, det har min også, på andre måder, men derfor glemmer jeg ikke, at jeg rent faktisk har en kæreste der elsker mig uanset hvilke skår jeg har i lakken..

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Martsbaby skriver:

jeg synes simpelthen ikke du kan tillade dig at sige sådan, når du faktisk har en kæreste der elsker dig.. tænk lige lidt længere end ud over din egen næse

ja jeg kan godt se, at din barndom har været hård, det har min også, på andre måder, men derfor glemmer jeg ikke, at jeg rent faktisk har en kæreste der elsker mig uanset hvilke skår jeg har i lakken..

Ja jeg har en kæreste der elsker mig jeg har min hund og en mor der er der for mig.. Men nu ønsker både mig og kæresten et barn og derfor er det hårdt for os begge at der ikke sker noget

Kan ikke se noget galt i jeg skriver at mit liv ikke har den største glæde for tiden det betyder jo ikke at jeg ikke elsker min kæreste vores liv ville have meget mere indhold og glæde med et lille barn så alt ikke bare handler om sygdom og kamp med kommunen

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Ja jeg har en kæreste der elsker mig jeg har min hund og en mor der er der for mig.. Men nu ønsker både mig og kæresten et barn og derfor er det hårdt for os begge at der ikke sker noget

Kan ikke se noget galt i jeg skriver at mit liv ikke har den største glæde for tiden det betyder jo ikke at jeg ikke elsker min kæreste vores liv ville have meget mere indhold og glæde med et lille barn så alt ikke bare handler om sygdom og kamp med kommunen

Men i det du skriver, at dit liv egentlig ikke er værd at leve, hvis ikke du får lov til at få det her barn, så pisser du også lidt din kæreste ned af ryggen synes jeg.. det er bare min mening..

Jeg tænker.. I har prøvet i 1½ år, ikke? Hvorfor ikke få det undersøgt hos lægen? Jeg kender ikke til, om din sygdom skulle kunne gå ind og lave bøvl med, at blive naturligt gravid, men man ved jo aldrig?

Hellere få det undersøgt og der så absolut ingenting er galt, at timingen bare ikke har været korrekt, end ikke få det tjekket også gå 3-4-5 år endnu og bare vente, ikke?

Anmeld

4. marts 2013

nielsen80

Anna111 skriver:

Vil på ingen måde påstå at kunne sætte mig ind i dine følelser.Har dog selv været barnløs, og kæmpet hårdt for at blive mor. Det der bare springer lidt i øjene, er dit syn på det at få et barn. Kan sagtens forstå dit brændende ønske, MEN det lyder lidt som om du ser dette barn, som løsningen på alle dine problemer. At få et barn er hårdt, ikke kun graviditeten, men de næste 18 år. Jeg synes, du skal passe meget på med at tro, at det hele ville være meget bedre, hvis bare der kom et barn. Det er et kæmpe ansvar at lægge på et lille væsen, som er afhængig af dig i forhold til at få opfyldt dens basale behov.

Siger ikke at du ikke skal få et barn overhovedet! Men at du måske skulle arbejde på at løse dine problemer uden et barn, således at en graviditet blev en bonus. Er ret sikker på, at hvis ikke du arbejder på at passe på dig selv, og i det hele taget få det bedre - så er det en lappeløsning at få et barn, som ikke er holdbar, og du vil hurtigt ryge ned i et hul igen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.