sidder bare og græder hvorfor er livet så hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.595 visninger
66 svar
26 synes godt om
2. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
sider bare og græder og græder og græder er så ked af det hvorfor skal livet være så hårdt mit liv har været sådan her ind til vider...
Alkoholisk far
Voltaget som 7åri
Boede ved min far og måtte stort set klare mig selv
Min far i fængesel flere gange for sprit kørsel
Syg med fibromyalgi (kroniske smerter)
Spontan abort efter vi havde prøvet 1år
Stadig barnløs efter at have prøvet 1 1/2 år nu
Skulle enlig igang med min sag ved kommunen. men så fik jeg ny sagsbehandler igen tror det er nr 7-8 stykker nu så nu skal jeg starte forfra igen igen igen

Og jeg kan snart ikke mere livet er virkelig noget lort for mig....

Havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anna111 skriver:

sider bare og græder og græder og græder er så ked af det hvorfor skal livet være så hårdt mit liv har været sådan her ind til vider...
Alkoholisk far
Voltaget som 7åri
Boede ved min far og måtte stort set klare mig selv
Min far i fængesel flere gange for sprit kørsel
Syg med fibromyalgi (kroniske smerter)
Spontan abort efter vi havde prøvet 1år
Stadig barnløs efter at have prøvet 1 1/2 år nu
Skulle enlig igang med min sag ved kommunen. men så fik jeg ny sagsbehandler igen tror det er nr 7-8 stykker nu så nu skal jeg starte forfra igen igen igen

Og jeg kan snart ikke mere livet er virkelig noget lort for mig....

Havde bare lige brug for at komme ud med det

Jamen, sådan er dit liv jo heller ikke kun.

Drop sørge-listen og find det frem, som du får det godt af.

Din historie er dig.

Og du er ikke elendighed.

Du har et valg.

Anmeld

2. marts 2013

LittleSteps

Du fortjener i den grad en masse kram 

Jeg håber der snart venter dig lysere tider 

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Desværre er livet møg hammer hårt ind i mellem jeg kender selv til det håre liv men valgt at søge psykolog hjælp da jeg havde alt alt alt for meget inden i og har fået hjælp til at klare hverdagen,

heldig vis efter mit vægttab og en tur til psykolog, tænker jeg mere på min familie og MIG SELV! og nu er jeg klar til et JOB! og søger det bedste jeg kan for jeg er træt af kommunen på 3 år har jeg haft 6 forskellige sagsbehandler nu og ingen af dem gider lytte på nogle måde. og har inda haft papir med fra min psykolog jeg lider kraftig af angst for mennesker....

Men jeg vil sende dig en masse krammer og fortælle dig selv om man har prøvet en masse lort så vil jeg fortælle du skal nyde dit liv, jeg elsker mit liv min kæreste og jeg endelig har en jeg kan stole på og leve mit liv med og jeg føler mig elsket og selv en kæmpe lykke vi fik vores søn.... men for hver dag der går siger jeg til mig selv jeg skal elske mit liv for hvis jeg altid tænker negativt så bliver mit liv et helvede for mig og jeg ville g¨å langt ned i et sort hul....

Anmeld

2. marts 2013

anna111

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, sådan er dit liv jo heller ikke kun.

Drop sørge-listen og find det frem, som du får det godt af.

Din historie er dig.

Og du er ikke elendighed.

Du har et valg.

Ja men kan bare overhovedet ikke finde noget positivt lige nu...

Anmeld

2. marts 2013

anna111

B&J skriver:

Desværre er livet møg hammer hårt ind i mellem jeg kender selv til det håre liv men valgt at søge psykolog hjælp da jeg havde alt alt alt for meget inden i og har fået hjælp til at klare hverdagen,

heldig vis efter mit vægttab og en tur til psykolog, tænker jeg mere på min familie og MIG SELV! og nu er jeg klar til et JOB! og søger det bedste jeg kan for jeg er træt af kommunen på 3 år har jeg haft 6 forskellige sagsbehandler nu og ingen af dem gider lytte på nogle måde. og har inda haft papir med fra min psykolog jeg lider kraftig af angst for mennesker....

Men jeg vil sende dig en masse krammer og fortælle dig selv om man har prøvet en masse lort så vil jeg fortælle du skal nyde dit liv, jeg elsker mit liv min kæreste og jeg endelig har en jeg kan stole på og leve mit liv med og jeg føler mig elsket og selv en kæmpe lykke vi fik vores søn.... men for hver dag der går siger jeg til mig selv jeg skal elske mit liv for hvis jeg altid tænker negativt så bliver mit liv et helvede for mig og jeg ville g¨å langt ned i et sort hul....

Går osse til psykolog hver 14 dag og jeg kan desværre ikke droppe kommunen da jeg jo lider af en kronisk sygdom jeg aldrig bliver af med så kommer aldrig til at kunne klare et nomalt arbejde vis jeg kunne havde jeg osse gjort det for længe siden jeg havde osse haft en beder periode men nu er jeg længer nede ind nogen siden jeg har osse en depration oven i alt det andet

Anmeld

2. marts 2013

anna111

LittleSteps skriver:

Du fortjener i den grad en masse kram 

Jeg håber der snart venter dig lysere tider 

Tak

Anmeld

2. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
2. marts 2013

B&J

Anna111 skriver:

Går osse til psykolog hver 14 dag og jeg kan desværre ikke droppe kommunen da jeg jo lider af en kronisk sygdom jeg aldrig bliver af med så kommer aldrig til at kunne klare et nomalt arbejde vis jeg kunne havde jeg osse gjort det for længe siden jeg havde osse haft en beder periode men nu er jeg længer nede ind nogen siden jeg har osse en depration oven i alt det andet

Ja så er det slet ikke nemmer når du har en masse oven i det andet, men godt du har en psykolog der kan hjælpe dig og håber du får noget for den deperation også oven i

sender dig en masse krammer

Anmeld

2. marts 2013

anna111

B&J skriver:

Ja så er det slet ikke nemmer når du har en masse oven i det andet, men godt du har en psykolog der kan hjælpe dig og håber du får noget for den deperation også oven i

sender dig en masse krammer

Tak får kun natur middercin mod min dep.. Som min psykolog har anbefalet da min læge ikke ville give mig middercin før jeg havde været mellem 12-24 gange ved min psykolog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.