Årsopgørelse (skat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Miss Church

1990h skriver:

Ja man skal nok tage tallet med +/-

Der står også at beregningen ikk kan skældne mellem a skat og b skat og frivilligt betalt skat.

Men indtil videre skal jeg også ha tilbage hi hi

Uhh vi  for at vi også skal det på mandag  

Det er lige før jeg holder en lille fest så haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Ja man skal nok tage tallet med +/-

Der står også at beregningen ikk kan skældne mellem a skat og b skat og frivilligt betalt skat.

Men indtil videre skal jeg også ha tilbage hi hi

Korrekt - men B-skat er næsten kun noget selvstændige erhversdrivende betaler - ligesom at folk der indbetaler frivilligt allerede på forhånd er klar over at de får restskat (også typisk selvstændige)

Plus at i sagtens kan tjekke tallene - bare tag jeres sidste lønseddel fra 2012, og så skulle løn, skat og ambi kunne kontrolleres direkte..

Så med mindre der er noget specifikt vedr udenlandsk indkomst eller aktier Mv så kan i godt regne med den

Men vil selvfølgelig intet garantere , det er kun med mit kendskab til systemet jeg tror det

Anmeld

1. marts 2013

Swerg

Miss Church skriver:

Haha jeg kan se det for mig 

Jeg tør simpelthen ikke at tro på den beregning. Er bange for at jeg så bliver skuffet på mandag 

Haha !  

det er fedt ned en god sum penge . 

Og især for jer som oveni købet venter tvillinger lige om hjørnet 

Anmeld

1. marts 2013

Noahmor

Britt88 skriver:

Korrekt - men B-skat er næsten kun noget selvstændige erhversdrivende betaler - ligesom at folk der indbetaler frivilligt allerede på forhånd er klar over at de får restskat (også typisk selvstændige)

Plus at i sagtens kan tjekke tallene - bare tag jeres sidste lønseddel fra 2012, og så skulle løn, skat og ambi kunne kontrolleres direkte..

Så med mindre der er noget specifikt vedr udenlandsk indkomst eller aktier Mv så kan i godt regne med den

Men vil selvfølgelig intet garantere , det er kun med mit kendskab til systemet jeg tror det

Så har du lige reddet min dag, hvis du har ret.

så skal jeg nemlig have en del tilbage. 

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Nu når jeg går ind på skat.dk og ind med min nemid har siden pludselig ændret udseende og den der beregn er væk

Anmeld

1. marts 2013

Hullabullabulla

Miss BananaHammock skriver:

Nu når jeg går ind på skat.dk og ind med min nemid har siden pludselig ændret udseende og den der beregn er væk

Det kan være fordi de stadig er i gang med at indberette tal på dig..

Prøv igen i aften, og prøv at logge ind med tast-selv, nogle gange "frigives" oplysninger hurtigere når man logger på med tast selv (hvorfor ved jeg ikke)

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Britt88 skriver:

Det kan være fordi de stadig er i gang med at indberette tal på dig..

Prøv igen i aften, og prøv at logge ind med tast-selv, nogle gange "frigives" oplysninger hurtigere når man logger på med tast selv (hvorfor ved jeg ikke)

oki. Men det er hele hjemmesidens layout der er ændret. Virkelig mærkeligt.

Anmeld

1. marts 2013

twinny

Hvor er beregn skatten?

Anmeld

1. marts 2013

Hullabullabulla

twinny skriver:

Hvor er beregn skatten?

I ventre side når du er logget på

Anmeld

1. marts 2013

twinny

Britt88 skriver:

I ventre side når du er logget på

Det kan jeg ikke se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.