Årsopgørelse (skat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

henh01

CC23 skriver:

Omg Håber jeg bare er en dør til at læse skattepapire. Ellers skal vi af med over 30 tusind. Not cool.

du kan kigge øverst på din årsopgørelse der står restskat eller overskydende skat - restskat er hvad man skal betale.

Og så skal man selvfølgelig kigge beløbene igennem for at se om de passer og har man spørgsmål kan man ringe til skat og blive vejledt der

Håber da for Jer at det er overskydende skat der står når beløbet er over 30000 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Miss Church

henh01 skriver:

håber jeg fandme også!!!!! I så fald skal der købes de sidste ting til den kommende pige og så skal vi ikke spekulerer mere på det.

Vores hund skal opereres på mandag - så det ville være dejligt med sikkerhed for at der kommer penge på kontoen i slutningen af mdr

Jeg tænker også - Barnedåb TJEK  Nu skal man bare passe på at man ikke bliver skuffet hehe

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Miss Church skriver:

Jeg tænker også - Barnedåb TJEK  Nu skal man bare passe på at man ikke bliver skuffet hehe

ja man skal passe på ikke at regne med dem førend man har set det på selve årsopgørelsen

Anmeld

1. marts 2013

Christina :-)

henh01 skriver:

kan du se selve årsopgørelsen?

Nej men kan se skatte far er glad for mig i år:-D

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

mortilelias:-) skriver:

Nej men kan se skatte far er glad for mig i år:-D

Det forstår jeg ikke? Hvad er det så du kan se? 

Er det også ud fra "beregn skatten" eller? 

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church skriver:

Det forstår jeg ikke? Hvad er det så du kan se? 

Er det også ud fra "beregn skatten" eller? 

Kam se hvor meget jeg får tilbage

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Kam se hvor meget jeg får tilbage

Hvor kan du se det, hvis du ikke kan se årsopgørelsen? Jeg forstår det ikke hehe. Men altså jeg er heller ikke så skarp til det der SKAT 

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church skriver:

Hvor kan du se det, hvis du ikke kan se årsopgørelsen? Jeg forstår det ikke hehe. Men altså jeg er heller ikke så skarp til det der SKAT 

Må indrømme min søster ringede og spurgte om hub skullense efter det og så gjoree hun der

Anmeld

1. marts 2013

Swerg

JulieWH skriver:

Jeg kan heller ikke men under posten "Beregn skatten" kommer der et rimelig præcist tal frem. Det har i hvert fald været rigtigt de sidste par år

What! det håber jeg ! Så skal jeg ha over 10.000kr tilbage

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Må indrømme min søster ringede og spurgte om hub skullense efter det og så gjoree hun der

Nårh okay.. Jamen så kan det jo godt være at det er fordi hun har brugt den der "beregn skatten"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.