Årsopgørelse (skat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.574 visninger
73 svar
19 synes godt om
1. marts 2013

Miss BananaHammock

En af mine "venner" på facebook kan allerede se hendes årsopgørelse - jeg kan ikke..! Er så nervøs for om jeg skal betale tilbage da jeg har været sygemeldt og ikke ved om jeg fik sat mit befordringsfradrag nok ned.

Kan I se jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Bb3031

Miss BananaHammock skriver:

En af mine "venner" på facebook kan allerede se hendes årsopgørelse - jeg kan ikke..! Er så nervøs for om jeg skal betale tilbage da jeg har været sygemeldt og ikke ved om jeg fik sat mit befordringsfradrag nok ned.

Kan I se jeres?

Jeg kan heller ikke se min. Vi må væbne os med tålmodighed indtil på mandag 

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Peiner skriver:

Jeg kan heller ikke se min. Vi må væbne os med tålmodighed indtil på mandag 

puhh har ingen tolmodighed Og så går siden sikkert ned på mandag pga. overbelastning. synes bare de burde give os besked i eboks istedet for at man skal ind og tjekke.

Anmeld

1. marts 2013

Christina :-)

Jeg kan

Anmeld

1. marts 2013

anynom

Jeg kan heller ikke men under posten "Beregn skatten" kommer der et rimelig præcist tal frem. Det har i hvert fald været rigtigt de sidste par år

Anmeld

1. marts 2013

C-Dog

Omg Håber jeg bare er en dør til at læse skattepapire. Ellers skal vi af med over 30 tusind. Not cool.

Anmeld

1. marts 2013

Stumpen

JulieWH skriver:

Jeg kan heller ikke men under posten "Beregn skatten" kommer der et rimelig præcist tal frem. Det har i hvert fald været rigtigt de sidste par år

Håber det passer for så er vores sommerferie reddet 

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

JulieWH skriver:

wow der er jo sygt mange oplysninger der skal tastes

Anmeld

1. marts 2013

nielsen80

JulieWH skriver:

Den virker desværre heller ikke i år - i hvert fald ikke her. Der står, at dataene først bliver tastet ind i den også på mandag.

Så må væbne os med tålmodighed.

Og Nena, du ved godt du først kan rette dit befordringsfradrag når årsopgørelsen er kommet ud ikke? Det tal der står i opgørelsen er det som du har tastet i din 2012 forskudsopgørelse - hvis ikke du har tastet noget, bruger systemet 2011 tallet. Det er så dit ansvar at rette det til på mandag, hvis det er forkert.

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Den virker desværre heller ikke i år - i hvert fald ikke her. Der står, at dataene først bliver tastet ind i den også på mandag.

Så må væbne os med tålmodighed.

Og Nena, du ved godt du først kan rette dit befordringsfradrag når årsopgørelsen er kommet ud ikke? Det tal der står i opgørelsen er det som du har tastet i din 2012 forskudsopgørelse - hvis ikke du har tastet noget, bruger systemet 2011 tallet. Det er så dit ansvar at rette det til på mandag, hvis det er forkert.

men jeg har da bare ændret dem i løbet af året?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.