Årsopgørelse (skat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

An&Jo

xoxotasha skriver:

De tager først de penge du skylder i boligstøtte. Hvis der så er flere penge tilbage får du dem ca. 2-3 uger efter alle andre. 

der er rigeligt tilbage bagefter..

Skylder ikke ret meget, men det er en regning der først lige er dumpet ind for en uge siden, og den blev bare lige lagt væk, så har jo ikke rigtig nået at få den betalt..

Men så vil jeg glæde mig til at se lidt ekstra på kontoen om halvanden måneds tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Stumpe27

så kunne jeg også komme ind og se min jeg får 1217 kr tilbage i skat mens min kæreste skal betale 1100 kr så det går nærmest lige op det er trods alt bedre end at man får en kæmpe regning.. betaler nemlig via skatten pt og det er for sidste år hvor jeg havde en rest skat på omkring 7000 så det er ihverfald et bedre år

Anmeld

1. marts 2013

Na-Wi

århh skod altså.. har ikke fået skrevet noget i befordring, så skal af med penge

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Na-Wi skriver:

århh skod altså.. har ikke fået skrevet noget i befordring, så skal af med penge

HVis du har ret til fradrag skal du bare ind og rette det.

Anmeld

1. marts 2013

Noahmor

Na-Wi skriver:

Du kan da stadig nå at ændre i det? 

Anmeld

1. marts 2013

1990h

Na-Wi skriver:

det kan du sagtens nå at rette.

alt ens kørsel osv kan man alligevel først taste ind efter ens årsopgørelse er kommet.. i den forhenværende år har man kunne indtaste inden men ikke i år

Anmeld

1. marts 2013

Na-Wi

1990h skriver:

det kan du sagtens nå at rette.

alt ens kørsel osv kan man alligevel først taste ind efter ens årsopgørelse er kommet.. i den forhenværende år har man kunne indtaste inden men ikke i år

forstår ikke det system.. hvad skal jeg ind i for at rette det ?

Anmeld

1. marts 2013

Na-Wi

Noahmor skriver:

Du kan da stadig nå at ændre i det? 

hvordan ?

Anmeld

1. marts 2013

1990h

Na-Wi skriver:

forstår ikke det system.. hvad skal jeg ind i for at rette det ?

det må stå i tast selv menuen et sted..husker ikke lige hvad det er under.

Anmeld

1. marts 2013

Noahmor

Na-Wi skriver:

hvordan ?

jeg kan faktisk ikke huske det, men det må stå i forbindelse med årsopgørelsen. Hvis du går ind under tast selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.