Årsopgørelse (skat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Miss Church

JulieWH skriver:

Jeg kan heller ikke men under posten "Beregn skatten" kommer der et rimelig præcist tal frem. Det har i hvert fald været rigtigt de sidste par år

Er det så det beløb, som står ud for overskydende SKAT?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

men jeg har da bare ændret dem i løbet af året?!

Ja det kan man også sagtens - der hvor du så ændrer den er i forskudsopgørelsen 2012. Det jeg troede du skrev, var at du var i tvivl om, du havde ændret den til det rigtige - og at du var spændt på at se, om skat havde ændret den til noget andet...og der var det så jeg ville fortælle, at skat ikke ændre i befordring overhovedet, det er dig selv der skal det.

Hvis du har ændret det i løbet af året, så tror jeg det når at regulere sig selv med de efterfølgende lønninger(alt efter hvornår på året det er), så regningen ikke bliver så stor

Jeg idiot har slet ikke gjort noget, og derfor skal mit befordring sættes cirka 10000 ned æv bæv... Fandeme dumt.

Anmeld

1. marts 2013

Stumpen

Miss BananaHammock skriver:

wow der er jo sygt mange oplysninger der skal tastes

De står i forvejen på min..

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Ja det kan man også sagtens - der hvor du så ændrer den er i forskudsopgørelsen 2012. Det jeg troede du skrev, var at du var i tvivl om, du havde ændret den til det rigtige - og at du var spændt på at se, om skat havde ændret den til noget andet...og der var det så jeg ville fortælle, at skat ikke ændre i befordring overhovedet, det er dig selv der skal det.

Hvis du har ændret det i løbet af året, så tror jeg det når at regulere sig selv med de efterfølgende lønninger(alt efter hvornår på året det er), så regningen ikke bliver så stor

Jeg idiot har slet ikke gjort noget, og derfor skal mit befordring sættes cirka 10000 ned æv bæv... Fandeme dumt.

åhhh ok

Jeg huskede det først da jeg blev sygemeldt anden gang, men tastede ind med første gang i beregningen også så nu må vi se

øv det er et stort tal

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Stumpen skriver:

De står også i min.. Men jeg bliver helt i tvivl om det er de rigtige tal der står 

Jeg tror bare jeg venter til på mandag, så er jeg sikker på tallet der står

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Stumpen skriver:

øv det gjorde mine ikke.

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Miss Church skriver:

Er det så det beløb, som står ud for overskydende SKAT?! 

overskydende skat er penge man skal have tilbage

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

henh01 skriver:

overskydende skat er penge man skal have tilbage

Ja det ville jeg da også mene Shit - jeg håber det passer, det som den beregner i "beregn skatten" haha.. Det kunne være lækkert! 

Anmeld

1. marts 2013

henh01

Miss Church skriver:

Ja det ville jeg da også mene Shit - jeg håber det passer, det som den beregner i "beregn skatten" haha.. Det kunne være lækkert! 

håber jeg fandme også!!!!! I så fald skal der købes de sidste ting til den kommende pige og så skal vi ikke spekulerer mere på det.

Vores hund skal opereres på mandag - så det ville være dejligt med sikkerhed for at der kommer penge på kontoen i slutningen af mdr

Anmeld

1. marts 2013

henh01

mortilelias:-) skriver:

Jeg kan

kan du se selve årsopgørelsen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.