Jeg sys absolut heller ikke man kan forkæle sine børn for meget

dog har jeg stadig et skræksenarie i mit hoved fra en juleaften for 4 år siden.......
Vi holdte jul hos min bror og hans nu ex kone..... det var suuuper hyggeligt lige indtil vi skulle pakke gaver op

Jeg har ALDRIG i mit liv set så mange pakker!!!!!! og de var kun til min niece........ jeg lyver ikke hvis jeg siger at hun fik mindst 80 gaver!!!! det var heeeeelt forrygt!! og pigebarnet???

hun farer forvildet rundt og pakker gaverne op og kigger ikke engang på dem og gider ikke lege med dem og pludselig blir det for meget for hende...... og hun flipper fuldstændig ud og råber og skriger over et stykke legetøj som ikke virkede ordentligt

Min datter fik den aften omkring 10 gaver.... og hun sad stille og rolig og beundrede hver eneste gave og smilede over hele hovedet......
havde simpelthen så ondt af min niece (hun var dengang 4 år) hendes halvbror har en gang fået så mange gaver at han tilsidst spurgte min bror om han virkelig behøvede at pakke flere gaver op??

Og JO min mening er at børn kan altså GODT få for meget legetøj!! hun havde skisme så meget legetøj at det stod stablet op fra gulv til loft op af alle væggene i værelset.... og hun anede ofte ikke hvad hun skulle lege med....... så jeg mener godt man kan forkæle sine børn med for meget legetøj.......
Det skal så lige siges at nu hvor hun er blevet ældre og min bror kan sætte sin egen dagsorden omkring hvad hun får og ikke får er hun slet ikke den samme pige længere

og han siger også selv at hun faktisk ikke har haft godt af at blive overøst med SÅ mange gaver........
Men okay lige den oplevelse har vidst også gjort mig lidt farvet

men jeg eeeeelsker da også at købe gaver og tøj til mine piger og gør det skam også ofte
Anmeld