Jeg bliver sur og ierteret det er så nemt at sidde uden for og sige at det er fint og det er godt og sådan skal det være men prøv at se det på den her måde jeg er 20år syg med fibromyalgi det er en kronisk sygdom hvor jeg går med smerter hver dag altid jeg kan ikke være på sygedagpenge da jeg aldrig kan blive rask det er deres regler min sygdom påvirker alt min krop og min koncentration jeg ville ikke kunne tage en uddandelse da jeg ikke ville kunne føgle med og ville være mere syg ind afsted ja så kommer det til arbejde alle mine led har jeg problemer med føder,ankler,skindeben,knæ,hofter,ryg,arme,handled,fingre,nakke ja selv min hage og øre kan jeg få smerter i spænings hovedepinde ja hvilket job ville i lige anbefale. Man bliver virkelig straffet for at være syg jeg lever for 5000kr om mdr og vis de vil halvere det! Jamen hvorfor skal jeg så leve... Ja dem der nasser og sidder hjemme klart smid dem ud i arbejde men hvad med os syge vis jeg kunne arbejde gjorde jeg det osse er i forvejen i gang med et langt og stressene forløb ved kommunen hvor jeg skifter sagsbehandler hver anden dag kan slet ikke føgle med! !!!!!!!!
Anmeld