hørt den lov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
47 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej, har i hørt de lov om at hvis man er alene og på kontakthjlæp vil de tag barnet efter man har født den 15 nov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
nej, det har jeg ikke hørt...det lyder da helt sindsygt... tvangsfjerning ved fødslen eller hvad?

Anmeld

20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Caroline86 skriver:

nej, det har jeg ikke hørt...det lyder da helt sindsygt... tvangsfjerning ved fødslen eller hvad?

jeg ved ik nogtét derfor spør jeg jeg hørt det bare igår, og kiggede godt nok noget

Anmeld

20. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Elskermiinsøøn! skriver:

jeg ved ik nogtét derfor spør jeg jeg hørt det bare igår, og kiggede godt nok noget

ja, det lyder da helt vildt... forstår jeg ikke helt hvad de vil opnå med..

Anmeld

20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Caroline86 skriver:

ja, det lyder da helt vildt... forstår jeg ikke helt hvad de vil opnå med..

fik afvide at det er fordi at kumune ikk skal betale mere eller sådan noget, vil de ikk mere,

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Hvem har sagt det og du bad vel om en kildeanvisning ikke...?
Og nej, selvfølgelig passer det da ikke...børn fjernes fordi forældrene ikke magter at give dem det de har behov for...samfundet fjerner desværre alt for få børn og der skal meget til...det er i hvert fald min erafring og min mening.
Knus Eva..

Anmeld

20. juni 2009

Lise

Forstår ikke helt hvad du mener, og hvad er der med den 15. november?

Du mener at hvis man er enlig mor og på kontanthjælp, vil man få fjernet barnet, eller hvordan? Det lyder i hvert fald usandsynligt!

Anmeld

20. juni 2009

Smukkert

Lise skriver:

Forstår ikke helt hvad du mener, og hvad er der med den 15. november?

Du mener at hvis man er enlig mor og på kontanthjælp, vil man få fjernet barnet, eller hvordan? Det lyder i hvert fald usandsynligt!

Ja, det er det hun siger.
Jeg har kigget rundt på Tv2's hjemmeside, men har ikke hørt noget om det.
Måske mener de at man vil få fjernet sin kontanthjælp. Det skulle ikke undre mig med de her krisetider.. Men, så har man vel også et problem med at opfostre et barn uden indtægt.
Jeg ved ikke om jeg tør tro på det. Det skulle ikke undre mig hvis det er sandt nok.

Øv, jeg så har termin d. 23 nov, hvis det her bliver aktuelt.

Anmeld

20. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Elskermiinsøøn! skriver:

fik afvide at det er fordi at kumune ikk skal betale mere eller sådan noget, vil de ikk mere,

det må være en der tager pis på dig... det lyder i hvert fald meget usandsynligt... så vil jeg tro der er mange der skal fjernes
er det noget du har læst eller en der har sagt det til dig??

Anmeld

20. juni 2009

Smukkert

karina22 skriver:

det må være en der tager pis på dig... det lyder i hvert fald meget usandsynligt... så vil jeg tro der er mange der skal fjernes
er det noget du har læst eller en der har sagt det til dig??

Det er hendes venindes mor der havde set det i nyhederne igår aftes.... Men så burde det jo bare stå på tv2's hjemmeside..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.