kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

er ved at vædde med mig selv. inden to måneder, er vi sammen eller har enten kysset, haft sex eller på anden måde lavet kæresteagtige ting 

jagten er gået i gang! det er sæson for handyr 

Krydser for at du får ham nedlagt snarest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Krydser for at du får ham nedlagt snarest

jeg  skal have ham nedlagt. nu har jeg sat mig for det, så kommer det til at ske. stædighed længe leve 

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

jeg  skal have ham nedlagt. nu har jeg sat mig for det, så kommer det til at ske. stædighed længe leve 

Hehe du må lige holde os opdateret Nu blev det pludseligt endnu mere spændende end før

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Hehe du må lige holde os opdateret Nu blev det pludseligt endnu mere spændende end før

haha, ja, det er da spændende. og skal nok holde jer opdateret! det er aaaalt for let bare at give op. 

tager måske hjem til ham fredag eller lørdag aften med en fælles ven og vil høre, om jeg evt kan sove hos ham fra imorgen til fredag ;b skal bare lige tage mig sammen til dét, det er lidt sværere end at lade jagten gå i gang

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

haha, ja, det er da spændende. og skal nok holde jer opdateret! det er aaaalt for let bare at give op. 

tager måske hjem til ham fredag eller lørdag aften med en fælles ven og vil høre, om jeg evt kan sove hos ham fra imorgen til fredag ;b skal bare lige tage mig sammen til dét, det er lidt sværere end at lade jagten gå i gang

Ellers så spørg om i ikke skal hygge med en film og så vælg en herre lang en så du bliver nød til at overnatte

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ellers så spørg om i ikke skal hygge med en film og så vælg en herre lang en så du bliver nød til at overnatte

hahaha. hvor var det dog smart! det havde jeg faktisk slet ikke overvejet selv  hvor er du snu!

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

hahaha. hvor var det dog smart! det havde jeg faktisk slet ikke overvejet selv  hvor er du snu!

Haha ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.