Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: er ved at vædde med mig selv. inden to måneder, er vi sammen eller har enten kysset, haft sex eller på anden måde lavet kæresteagtige ting jagten er gået i gang! det er sæson for handyr
er ved at vædde med mig selv. inden to måneder, er vi sammen eller har enten kysset, haft sex eller på anden måde lavet kæresteagtige ting
jagten er gået i gang! det er sæson for handyr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Krydser for at du får ham nedlagt snarest
Krydser for at du får ham nedlagt snarest
jeg skal have ham nedlagt. nu har jeg sat mig for det, så kommer det til at ske. stædighed længe leve
Anonym skriver: jeg skal have ham nedlagt. nu har jeg sat mig for det, så kommer det til at ske. stædighed længe leve
o1Mutte skriver: Hehe du må lige holde os opdateret Nu blev det pludseligt endnu mere spændende end før
Hehe du må lige holde os opdateret Nu blev det pludseligt endnu mere spændende end før
haha, ja, det er da spændende. og skal nok holde jer opdateret! det er aaaalt for let bare at give op.
tager måske hjem til ham fredag eller lørdag aften med en fælles ven og vil høre, om jeg evt kan sove hos ham fra imorgen til fredag ;b skal bare lige tage mig sammen til dét, det er lidt sværere end at lade jagten gå i gang
o1Mutte skriver:
Anonym skriver: haha, ja, det er da spændende. og skal nok holde jer opdateret! det er aaaalt for let bare at give op. tager måske hjem til ham fredag eller lørdag aften med en fælles ven og vil høre, om jeg evt kan sove hos ham fra imorgen til fredag ;b skal bare lige tage mig sammen til dét, det er lidt sværere end at lade jagten gå i gang
o1Mutte skriver: Ellers så spørg om i ikke skal hygge med en film og så vælg en herre lang en så du bliver nød til at overnatte
Ellers så spørg om i ikke skal hygge med en film og så vælg en herre lang en så du bliver nød til at overnatte
hahaha. hvor var det dog smart! det havde jeg faktisk slet ikke overvejet selv hvor er du snu!
Anonym skriver: hahaha. hvor var det dog smart! det havde jeg faktisk slet ikke overvejet selv hvor er du snu!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128