Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: sååååååååå sød du er
sååååååååå sød du er
ååååh. han skriver nu, han gerne vil putte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ååååh. han skriver nu, han gerne vil putte
pas nu på du ikke får følelser i klemme hvis han ikke vil mere....
B&J skriver: pas nu på du ikke får følelser i klemme hvis han ikke vil mere....
jeg passer 100% på. ingen tvivl der.. og hvis jeg mærker på ham, han bare vil "one night", så bakker jeg. passer på mig selv
Anonym skriver: jeg passer 100% på. ingen tvivl der.. og hvis jeg mærker på ham, han bare vil "one night", så bakker jeg. passer på mig selv
ej hvor er jeg glad for at læse det....
jeg håber af hele mit hjerte han vil noget mere det vil da være fantastisk
B&J skriver: ej hvor er jeg glad for at læse det.... jeg håber af hele mit hjerte han vil noget mere det vil da være fantastisk
er nødt til at være lidt egoistisk og passe på, jeg ikke bliver såret.
det håber jeg i hvert fald også! det tyder sådan på hans beskeder. han skriver, han gerne vil putte imorgen, han kan godt lide, når jeg holder om ham og sådan.
Gennem den her tråd, har jeg set sådan her ud:
" "
Udført at sætningerne:
"YES.. Sødt.. Årh.... Nuuuuurrrh... Årrrrrh... Nej.. HVAD... Han er da dum.... Nåååå.... NÅÅÅÅÅÅR... ÅRH, hun skal sove der! NÅÅÅRH!".....Min veninde kigger ret dumt på mig ligenu!
JEG ELSKER DEN HER TRÅD! Glæder mig til update om overnatningen
rikkeregnbue skriver: Gennem den her tråd, har jeg set sådan her ud: " " Udført at sætningerne: "YES.. Sødt.. Årh.... Nuuuuurrrh... Årrrrrh... Nej.. HVAD... Han er da dum.... Nåååå.... NÅÅÅÅÅÅR... ÅRH, hun skal sove der! NÅÅÅRH!".....Min veninde kigger ret dumt på mig ligenu! JEG ELSKER DEN HER TRÅD! Glæder mig til update om overnatningen
hahaha, ej hvor er du dog sød ..
selvfølgelig kommer der en update! kan sige så meget nu, at han skriver, han vil putte, og så spørger han, om jeg ikke godt vil ligge og nusse ham
Anonym skriver: hahaha, ej hvor er du dog sød .. selvfølgelig kommer der en update! kan sige så meget nu, at han skriver, han vil putte, og så spørger han, om jeg ikke godt vil ligge og nusse ham
Jeg sidder næsten og tuder af glæde på dine vegne! Og så er jeg lidt halv misundelig, ik?!
JEG VIL OGSÅ VÆRE FORELSKET!
Anonym skriver: er nødt til at være lidt egoistisk og passe på, jeg ikke bliver såret. det håber jeg i hvert fald også! det tyder sådan på hans beskeder. han skriver, han gerne vil putte imorgen, han kan godt lide, når jeg holder om ham og sådan.
det håber jeg også det kunne være så fantastisk
rikkeregnbue skriver: Jeg sidder næsten og tuder af glæde på dine vegne! Og så er jeg lidt halv misundelig, ik?! JEG VIL OGSÅ VÆRE FORELSKET!
haha
det er en dejlig følelse. men sæsonen for handyr er gået ind, og jagten er i den grad skudt i gang - så afsted med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128