kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

han er den første, der nogensinde har "afvist" mig. så jeg er helt oppe at ringe - jeg giver  ikke op - jeg skal nok få, hvad jeg vil have!  hehe

HOLD NU KÆFT HVOR ER DU SEJ!!!!!!!!

det lyder så spænde jagten er gået ind og håber virkelig at du nok skal få ham på den ene eller den anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

jydeinden

jamen du må da som minimum holde os alle sammen opdateret herinde, for det er da et ret spændende indlæg det her

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Haha ja

haha, der går sport i den nu 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder så spænde jagten er gået ind og håber virkelig at du nok skal få ham på den ene eller den anden måde

det skal nok lykkes mig på den ene eller anden måde, uden tvivl har væddet med min søster nu, eller nok mest med mig selv, hun er bare vidne. inden to måneder er vi sammen, har haft sex, kysset eller andet kærestelignende noget 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jamen du må da som minimum holde os alle sammen opdateret herinde, for det er da et ret spændende indlæg det her

lover at komme med selv de aller mindste updates

Anmeld

27. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

det skal nok lykkes mig på den ene eller anden måde, uden tvivl har væddet med min søster nu, eller nok mest med mig selv, hun er bare vidne. inden to måneder er vi sammen, har haft sex, kysset eller andet kærestelignende noget 

det lyder fedt

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder fedt

hehe, ja. men det skal lykkes! 

Anmeld

27. februar 2013

Miss Kat

Hvis jeg har forstået dig ret, vil du gerne være kæreste med ham? Så synes jeg dælme det er modigt at vædde med dig selv om, du vil have sex (eller lignende) med ham inden to måneder. I dit forsøg på at leve op til dine egne forventninger, kan du simpelthen komme til at virke desperat og hvis du sådan står og vifter med 'den' foran ham, skal han jo næsten være et skarn for ikke lige at snuppe et stykke... Det er jo desværre bare ikke ensbetydende med, han gerne vil være kærester.

(Bare ment som et venligt råd, intet andet.)

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Hvis jeg har forstået dig ret, vil du gerne være kæreste med ham? Så synes jeg dælme det er modigt at vædde med dig selv om, du vil have sex (eller lignende) med ham inden to måneder. I dit forsøg på at leve op til dine egne forventninger, kan du simpelthen komme til at virke desperat og hvis du sådan står og vifter med 'den' foran ham, skal han jo næsten være et skarn for ikke lige at snuppe et stykke... Det er jo desværre bare ikke ensbetydende med, han gerne vil være kærester.

(Bare ment som et venligt råd, intet andet.)

nejnej, det var slet ikke sådan ment. fik formuleret mig forkert

jeg mener, at inden to måneder har jeg scoret ham. om vi er sammen, vides ikke. men vi har i hvert fald noget sammen, og dertil kommer sex, kys m.m. hvis du forstår?

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

har så fået lov til at sove hos ham imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.