Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv søde, det er jeg rigtig ked af at høre
Jeg vil som andre også sige, at du skal snakke med Anders om det, så han også kan se du er ked af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Min søde svigerfar skal dø... Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig... Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem... Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg... Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt
Min søde svigerfar skal dø...
Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts
Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig... Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig
Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem...
Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar
Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg...
Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt
B&J skriver: ja det er SÅ uretfærdigt, man burde ikke i så ung en alder dø... jeg er så glad for i har hinanden dig og din mand så i kan støtte hinanden
ja det er SÅ uretfærdigt, man burde ikke i så ung en alder dø... jeg er så glad for i har hinanden dig og din mand så i kan støtte hinanden
Der skal også krammes og kysses ekstra meget i aften når Silas er kommet i seng...
Muhmi skriver: Der skal også krammes og kysses ekstra meget i aften når Silas er kommet i seng...
det skal i helt sikker for det tror jeg virkelig i begge har brug for søde
morethanperfect skriver: Ej puha .. Det er jeg godt nok ked af at høre Hvor er det bare uretfærdigt når han ikke er ældre altså ! Og jeg tror ikke du stjæler Anders' sorg .. Tror det ville være godt for ham du også fortæller ham hvordan du har det
Ej puha .. Det er jeg godt nok ked af at høre
Hvor er det bare uretfærdigt når han ikke er ældre altså !
Og jeg tror ikke du stjæler Anders' sorg .. Tror det ville være godt for ham du også fortæller ham hvordan du har det
Ja det er dybt uretfærdigt når han ikke er ældre
Det tror jeg også at jeg vil...
Daydreamer81 skriver: Det er bare hårdt og uretfærdigt.. Gør mig ondt
Det er bare hårdt og uretfærdigt.. Gør mig ondt
Tak og ja, meget
Dot D skriver: Det er en hård dom at få Jeg håber, at du og Anders kan snakke om det, så du også får fortalt, hvordan du har det. Jeg kan godt følge din tanke om "at stjæle" sorgen, men du har også lov til at være ked af det. Jeg ønsker for jer, at I kan få en god tid sammen, og at den bliver lidt længere, hvis din svigerfars helbred tillader det Stort til jer allesammen
Det er en hård dom at få
Jeg håber, at du og Anders kan snakke om det, så du også får fortalt, hvordan du har det. Jeg kan godt følge din tanke om "at stjæle" sorgen, men du har også lov til at være ked af det.
Jeg ønsker for jer, at I kan få en god tid sammen, og at den bliver lidt længere, hvis din svigerfars helbred tillader det
Stort til jer allesammen
Han skal på hospice på mandag og kommer hjem til hans kone imorgen så jeg regner med vi skal derud i weekenden så han kan få lidt tid med hans børnebørn!
Tauf skriver: Sender dig og Anders rigtig mange knusDet er en meget uretfærdig sygdom. Mistede selv min far da jeg var 19 til kræften.. Hvor er det dejligt at Silas kan sige farfar og i fremtiden kan vise både Rune og Silas billeder af dem sammen med farfar.
Sender dig og Anders rigtig mange knusDet er en meget uretfærdig sygdom. Mistede selv min far da jeg var 19 til kræften.. Hvor er det dejligt at Silas kan sige farfar og i fremtiden kan vise både Rune og Silas billeder af dem sammen med farfar.
Mange tak skal du have...
Den er super uretfærdig..
Ville ønske kræften kunne få kræft og dø af det, så kunne den måske selv se hvor uretfærdig og helt utrolig nederen den er!
Wow kun 19... Det er jo forfærdeligt at skulle miste en forældre når man er så ung
Ja, vi skal også bare have taget en MASSE billeder nu her af ham sammen med ungerne... Det vil jeg rigtig gerne have til fremtiden!
**Ønskebabyen skriver: Man glemme ofte den basale viden når man selv står i det! Kæmpe krammer til jer
Man glemme ofte den basale viden når man selv står i det! Kæmpe krammer til jer
Tusind tak skal du have!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128