jeg føler med dig., min svigerfar var som din. Det dejligste, kærligeste, mest omsorgsfulde, rare, sjove, vidunderligste menneske man ku tænke sig! Vi vidste dog ikke at han sku dø, før han døde..
Jeg nåede desværre kun at kende ham i et halvt år, men på den korte tid nåede jeg at holde helt utrolig meget af ham!
Han døde for 6 år siden af hjerteflimmer, meget pludseligt.. Helt ud af det blå! Det er noget af det hårdeste jeg nogensinde har været ude for! Jeg havde det som dig, jeg følte at det var meget forkert at være ked af det foran min mand og min svigerfamilie. Jeg var jo "kun" svigerdatter og havde kun kendt ham et halvt år. Heldigvis har Min mand 5 søskende, hvoraf hans ældste lillebror har en kæreste som han har været sammen med lige et år længere end os, så jeg havde hende at spare med, vi var i samme situation..
Jeg fortalte min mand hvordan jeg havde det, at jeg var enormt ked af det, men han kom i første række og jeg var der altid uanset hvad!
Det må være helt forfærdeligt at vide på forhånd at han skal bort. Jeg håber i klarer den så godt som i kan.
Et stort knus herfra..
Anmeld