Så kom dommen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Årh det gør mig ondt
Stort kram til jer

Men som nogen af de andre nævner, tror jeg det er en god ide at sige til din mand hvordan du har det. Du stjæler ikke hans sorg. Du deler den med ham. Måske er det også nemmere for ham at snakke om, hvis du viser hvordan du har det.

Tænker på jer

Jeg tror egentlig i har ret.. 

Og vil følge jeres råd, Anders skal også vide at jeg er der for ham... Men ville gerne være den stærke for ham... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Trinebaby

ville ikk gå uden og gi en kæmpe

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Trinebaby skriver:

ville ikk gå uden og gi en kæmpe

Tusind tak 

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Vil sende dig en masse krammer og tanker og hvor gør det mig ondt af hele mit hjerte i skal miste ham

Anmeld

21. februar 2013

**Ønskebabyen

Muhmi skriver:

Min søde svigerfar skal dø... 

Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts 

Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig...  Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig 

Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem...

Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar 

Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg... 

Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt 

Kæmpe kram til dig

Synes det er helt naturligt at du er ked af det, og det bedste er at komme ud med det. Husk på at du ikke må gå og gemme på din sorg, pga din mand. vær kede af det sammen istedet! det er vigtigt at komme af med det. Det er altid hårdt at miste et kært familiemedlem!

Anmeld

21. februar 2013

bøllen

Satans sygdom

ja undskyld , mistede min far midt jan også lever kræft bla. Føler med jer . Håber i får nydt den sidste tid trods alt

Anmeld

21. februar 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Virkelig uretfærdigt... Han fortjener ikke at skulle dø så tidligt 

Rigtig meget
Kan Anders ikke få noget syge orlov, man kan få hvis et nært familie medlem ligger for døden eller er alvorligt syg ?

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

B&J skriver:

Vil sende dig en masse krammer og tanker og hvor gør det mig ondt af hele mit hjerte i skal miste ham

Tak søde!! Det er bare så skide trist og uretfærdigt altså 

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

**Ønskebabyen skriver:

Kæmpe kram til dig

Synes det er helt naturligt at du er ked af det, og det bedste er at komme ud med det. Husk på at du ikke må gå og gemme på din sorg, pga din mand. vær kede af det sammen istedet! det er vigtigt at komme af med det. Det er altid hårdt at miste et kært familiemedlem!

Tusind.. Dine ord gjorde lige så jeg begyndte at tude igen!

For selvfølgelig skal jeg ikke lukke det inde, det burde jeg vide eftersom jeg har lært om kriser osv. via. min uddannelse og mit arbejde... Åndsvagt så meget man glemmer når man selv står i det 

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

bøllen skriver:

Satans sygdom

ja undskyld , mistede min far midt jan også lever kræft bla. Føler med jer . Håber i får nydt den sidste tid trods alt

Det er nemlig en satans sygdom, jeg forbander den langt væk! 

Årh nej, det er jeg ked af at høre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.