Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søde svigerfar skal dø...
Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts
Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig... Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig
Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem...
Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar
Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg...
Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Min søde svigerfar skal dø... Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig... Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem... Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg... Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt
ville ikke gå forbi uden at gi dig et
føler med dig, kan huske din svigerfar fra ungdomsskolen hvor ham og kasper lærte os at spille guitar han er et fantstisk menneske med et meget stort
tror det er vigtig at du fortæller anders at du faktisk også er ked af det og holder rigtig meget af din svigerfar
Puuuhh hvor forfærdeligt... du får lige enaf mig....
og tror det ville være sundt nok at dig og anders kunne dele jeres sorg..
er ked af det på jeres vegne
Det gør mig ondt at høre...
Tanker herfra!!
Det gør mig virkelig ondt at han snart forlader jer
Det er jeg virkelig ked af at høre
Må jeg høre hvad han fejler, helt ok hvis du ikke vil svare?!
Stort kram til dig...
et kæmpe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128