Så kom dommen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Muhmi

Faith skriver:

Gør mig ondt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

tarkoflen

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have!

Ja det bliver rigtig hårdt de næste mange måneder med sorgen... Men jeg håber at vi kan holde ansigt overfor ungerne

Det tror jeg, at l kan, det meste af tiden, og de tager ikke skade af at vide, at mor og far også kan være rigtig kede af det!

Jeg har et hold venner, der dagen før nytår mistede en af deres rigtig gode venner, og de havde stor gavn af, at de havde deres søn, fordi han hjalp dem til at holde modet oppe og gav dem et smil på læben, selv i en svær tid!

Anmeld

21. februar 2013

jydeinden

nu var jeg godt nok noget ældre end dine børn er, men derfor tænker jeg du måske kan bruge et lille råd alligevel.

jeg var omkring 12 år gammel da jeg mistede min farfar, et meget højt elsket menneske som betød enormt meget for os alle sammen. men er der en ting jeg er min far evigt taknemmelig for så er det at han viste os børn at han også var ked af det, han var ikke en robot han var ikke kold og kynisk, han var et menneske af kød og blod, et menneske der savnede og elskede et andet menneske der lige havde forladt denne jord.

uanset næsten hvor gammel man er så synes man nok altid det er mærkeligt at se ens forældre græde, og nogen gange kommer man måske selv til at græde, men det er kun sundt i visse situationer. så hvis jeg var dig så ville jeg tillade mig selv og tude når jeg havde behov for det, og så ikke tænke så meget over hvem jeg gjorde det overfor.. det er okay at være trist når omstændighederne ikke er til andet.

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Mange tak skal du have...

Den er super uretfærdig..

Ville ønske kræften kunne få kræft og dø af det, så kunne den måske selv se hvor uretfærdig og helt utrolig nederen den er!

Wow kun 19... Det er jo forfærdeligt at skulle miste en forældre når man er så ung

Ja, vi skal også bare have taget en MASSE billeder nu her af ham sammen med ungerne... Det vil jeg rigtig gerne have til fremtiden!

Ja det var ungt mine søskende var 6 og 9:-(:-(:-(

Det er vigtigt at få taget billeder og i skal ikke tænke på om han ser syg ud. For det tror jeg også er fint at kunne snakke om.

Inde i Skive i den bedemands forretning lige over for en bid af himlen har jeg set de har nogle bøger skrevet til børn om døden...

Anmeld

21. februar 2013

lucas<3

Du må hilse Anders og gi ham en  Og en til dig Os ..

Anmeld

21. februar 2013

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Min søde svigerfar skal dø... 

Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts 

Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig...  Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig 

Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem...

Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar 

Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg... 

Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt 

det er jeg ked af at høre. 

men jeg forstår ikke hvorfor du ikke fortæller din mand det du tænker på, jeg tror det må være rart at have en at sørge med for ham.. 

jeg håber at hans sidste tid bliver god.. 

Anmeld

21. februar 2013

Monski

Hvor er det forfærdeligt
KÆMPE

Anmeld

21. februar 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Min søde svigerfar skal dø... 

Faktisk står det så slemt til at de vil flytte ham på hospice og måske når han ikke engang at blive 60 som han ellers vil blive d. 18. marts 

Det er først lige gået op for mig nu, hvor meget min svigerfar egentlig betyder for mig...  Eller, jeg vidste godt at jeg holder utroligt meget af ham, men at jeg ligefrem sidder og græder og bliver virkelig trist af denne nyhed, havde jeg nok ikke regnet med... Men han er simpelthen den sødeste svigerfar man kunne ønske sig 

Silas har lige lært at sige farfar og siger farfar når han ser et billede af ham og han ved ikke engang hvem farmor eller mormor er når vi viser ham billeder af dem...

Tænk at mine børn aldrig vil kunne huske deres søde, milde og kærlige farfar 

Jeg har brug for at komme ud med det, for jeg vil helst ikke gøre det foran Anders, jeg vil ikke "stjæle" hans sorg... 

Åååh... Min mand skal miste hans far og ALT for tidligt... Puha, det er godt nok hårdt 

Det gør mig så ondt  en masse  til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.