Børnehave i ferien :-///

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

trunte89

Her er min datter som regel også afsted i ferien. Selvom jeg går hjemme! Men hun har så ofte en fridag til hverdag og er i perioder ofte syg. Så jeg har ikke dårlig samvittighed over det mere. Tit sker der en masse sjove ting i ferien og der er tid til mere voksen kontakt end ellers fordi de ikke er så mange børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg er ligeglad med om forældrene går hjemme eller ej. Kun hvis børnene er i vs eller bh og er der fra åben til luk, hver eneste dag. Hvilket er meget om dagen.
Børn elsker jo at være der, fordi der er Andre børn og der sker tit mere end derhjemme. Lad vær med hvad Andre tænker, og tænk på hvad der er bedst for din søn, men også dig selv. Din dreng kan jo ikke bruge en mor, der slet ikke kan noget.

Kan godt følge dig- og tak for svar.

har bare så svært ved at acceptere mine begrænsninger når det kommer til mine børn. For føler det er dem der betaler prisen 

han er desværre ikke super glad for børnehaven, og pga af ferie er der sammenlægning dvs de skal være i byens anden børnehave. 

Han har korte dage til hverdag 9-15.. og har masser ferie. 

Men øv den dårlige samvittighed. Men du har ret. Har nok bare svært ved at acceptere jeg ikke kan det jeg plejer

Anmeld

17. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hader den dårlige samvittighed

hader tanken om jeg skal aflevere mit barn i ferien

hader jeg ikke har overskuddet / kræfterne til at have mit barn hjemme

hader jeg ikke den overskudsmor jeg plejer at være

sikke et brokke indlæg - ELSKER MINE UNGER

men øv altså

Det er da absolut fair at man ikke lige har overskudet til at holde dem hjemme i ferien bare de får det samme ferie på et andet tidspunkt så ser jeg ingen skam i det

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Her er min datter som regel også afsted i ferien. Selvom jeg går hjemme! Men hun har så ofte en fridag til hverdag og er i perioder ofte syg. Så jeg har ikke dårlig samvittighed over det mere. Tit sker der en masse sjove ting i ferien og der er tid til mere voksen kontakt end ellers fordi de ikke er så mange børn.

Håber jeg lærer det med tiden, for tingene ændre sig jo ikke. Jeg vil fortsat gå hjemme og han skal afsted.

havde alle ungerne hjemme i juleferie knap 14 dage og prøver at han er afsted nogle dage og holder lidt fri. Er som regel alene i ferien og mine kræfter rækker ikke alle dagene alene .

tror nu der sker en masse spændende i vores desværre .. vores børnehave skal være sammen med den anden børnehave her i byen i deres hus . 

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er da absolut fair at man ikke lige har overskudet til at holde dem hjemme i ferien bare de får det samme ferie på et andet tidspunkt så ser jeg ingen skam i det

Han har ferie , så det er ikke der skoen trykker . Nok en blanding af at jeg ikke kan hvad jeg plejer, ikke kunne leve optil mine egne forventninger , erkendelsen af jeg ikke magter alle 3 hjemme en hel uge alene føler mig godt nok som en dårlig mor.

Anmeld

17. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Han har ferie , så det er ikke der skoen trykker . Nok en blanding af at jeg ikke kan hvad jeg plejer, ikke kunne leve optil mine egne forventninger , erkendelsen af jeg ikke magter alle 3 hjemme en hel uge alene føler mig godt nok som en dårlig mor.

Kan jeg sagtens følge dig i men som en der har arbejdet de sidste mange år i ferierne så ka jeg fortælle dig at det er der vi hygger, laver alt det vi normalt ikke kan og får snakket dybere med børnene

Anmeld

17. februar 2013

4kløver

Begge mine skal af sted. Tøsen vil røv kede sig sig. Sønnen skal først ha "ferie" i uge 9 da hans Dp er på ferie og han er ny.
Men begge for fri fredag hvor vi hygger.

Anmeld

17. februar 2013

trunte89

Anonym skriver:

Håber jeg lærer det med tiden, for tingene ændre sig jo ikke. Jeg vil fortsat gå hjemme og han skal afsted.

havde alle ungerne hjemme i juleferie knap 14 dage og prøver at han er afsted nogle dage og holder lidt fri. Er som regel alene i ferien og mine kræfter rækker ikke alle dagene alene .

tror nu der sker en masse spændende i vores desværre .. vores børnehave skal være sammen med den anden børnehave her i byen i deres hus . 

Det er også bedre at han så har få gode dage hjemme. Det er nok også bedre for din søn, at han er afsted nogle dage hvor du samler lidt kræfter til at han er hjemme.
Og det er helt okay at sige fra! Du er nødt til at lytte til dig selv hvis du skal kunne fungere.

Lyder øv at de ikke bare er i alm institution, men han hygger sig sikkert alligevel, så er der nye legekammerater og nyt legetøj i vores har der nogle gange været 3 pædagoger til 8-10 børn, så det har været luksus.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Kan jeg sagtens følge dig i men som en der har arbejdet de sidste mange år i ferierne så ka jeg fortælle dig at det er der vi hygger, laver alt det vi normalt ikke kan og får snakket dybere med børnene

Tak for svar .. Håber du har ret. 

Har selv været i børnehave så kender det godt . Men kender også bagsiden, at nogle kikker skævt når man bare er hjemme og aflevere sit barn... 

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Begge mine skal af sted. Tøsen vil røv kede sig sig. Sønnen skal først ha "ferie" i uge 9 da hans Dp er på ferie og han er ny.
Men begge for fri fredag hvor vi hygger.

Her vil han gerne være hjemme, og er ikke super glad for at skal afsted. Men håber det går, dog skal de ikke være i egen børnehave men i byens anden .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.