Børnehave i ferien :-///

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

TeamRocket

Jeg har heller ikke overskudet til at lave noget med mine to når jeg er oppe hver nat med en nyfødt, så de ryger også afsted. Og det er med god samvittighed. Alternativet er de bliver hjemme og keder sig og slås med hinanden og får skæld ud fordi jeg er dødtræt hvis ikke jeg kan sove når baby sover :-) så vil de hellere ha godt af at lege med deres kammerater og hygge med pædagogerne :-) op med mulen, vi gør vores bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Hehe ja man lære og finde de små ting der hjælper en i hverdagen )

Ja jeg tror måske godt jeg kan montage delen. Men ved ikke om jeg kan 9 timer.
Hvis jeg ikke kan 9 timer. Så kan jeg blive sat ned. Nu kan man få flexjob ned til 2 timer om ugen. Selvom jeg ikke ligefrem symes det lyder særlig realistisk. Men det er den nye lov. Ligesom at arbejdsgiver kun betaler for de timer du er der og så suplere kommunen op til det der svarer til akassens dagpenge.
Ja jeg fik afvide at hvis dette heller ikke virkede så skulle jeg regne med et ressurceforløb. Selvom de mente at en pension ville være mest realistisk for mig. Så var det nærmest umuligt med de nye regler men jeg vil sgu heller ikke have min pension men hvor mange gider og ansætte en for 2 timer om ugen?

Du har nok det samme problem som jeg har. Mit hovede vil utrolig mange ting men det vil min krop bare ikke. Så jeg er tit hyper. Og kan ikke komme af med det pga mine smerter. Men jeg er så fuldstæmdig færdig om aftenen, men det er jo klart når man bruger alt ens energi i løbet af dagen på smerter.

Lige præsic, små ting der får kæmpe betydning i forhold til resten af dagen. 

Har du læst den med de 12 skeer ? Omkring dagligdagen med smerter , fik den herinde den er nu rigtig god. Og beskriver så godt hvordan det er.

er sikker på den nye regl er lavet i en god mening men hold da fast den må fange mange. Inden jeg fik fp, stilede jeg efter flex som klart var mit mål. Men manden snakkede med en i flexjob afdelingen på vores kommunen ( kender ham privat ) og han sagde de IKKE rørte ved folk under 15 timer. Skulle en nye regel ændre på det 

Ønsker det bedste for dig, det er bare overhovedet IKKE særlig sjovt. Og pisse hårdt at være under det pres i systemet.

min mand siger ofte er det ikke dejligt og komme i seng om aften så får du ro i kroppen, RO næh nej det er langt fra. Når jeg ligger ned kan jeg virkelig mærke hver en celle der gør ondt. Bruger oseaner af tid på at falde i søvn.  Det mylder rundt i hele kroppen. Min dreng har en kæde dyne jeg ofte bruger, det kan give mig ro om dagen. Til at kroppen slapper af.

p.s knægten er afleveret, han var GLAD for første gang i 100 år. Vi havde kikket på den anden børnehave igår de har en kæmpe fiskekutter på legepladsen. Den trak.

fik du afleveret din datter ? Håber du får samlet kræfter igen efter sygdom, det tar SÅ lang tid. Hænger stadigvæk efter juleferien. Der har været så meget så kan ikke få ladet op.

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg har heller ikke overskudet til at lave noget med mine to når jeg er oppe hver nat med en nyfødt, så de ryger også afsted. Og det er med god samvittighed. Alternativet er de bliver hjemme og keder sig og slås med hinanden og får skæld ud fordi jeg er dødtræt hvis ikke jeg kan sove når baby sover :-) så vil de hellere ha godt af at lege med deres kammerater og hygge med pædagogerne :-) op med mulen, vi gør vores bedste.

Tak for svar, er helt enig. Han har bedre af at komme afsted så jeg kan samle kræfter til de sidste dage.

ville ønske jeg kunne pakke den dårlige samvittighed væk. Men den er der sikkert af mange grunde.

han er afleveret idag, og han var GLAD for første gang længe. Den anden børnehave trak så det hjalp lidt på humøret. At han ikke var ked som han plejer

Anmeld

18. februar 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Lige præsic, små ting der får kæmpe betydning i forhold til resten af dagen. 

Har du læst den med de 12 skeer ? Omkring dagligdagen med smerter , fik den herinde den er nu rigtig god. Og beskriver så godt hvordan det er.

er sikker på den nye regl er lavet i en god mening men hold da fast den må fange mange. Inden jeg fik fp, stilede jeg efter flex som klart var mit mål. Men manden snakkede med en i flexjob afdelingen på vores kommunen ( kender ham privat ) og han sagde de IKKE rørte ved folk under 15 timer. Skulle en nye regel ændre på det 

Ønsker det bedste for dig, det er bare overhovedet IKKE særlig sjovt. Og pisse hårdt at være under det pres i systemet.

min mand siger ofte er det ikke dejligt og komme i seng om aften så får du ro i kroppen, RO næh nej det er langt fra. Når jeg ligger ned kan jeg virkelig mærke hver en celle der gør ondt. Bruger oseaner af tid på at falde i søvn.  Det mylder rundt i hele kroppen. Min dreng har en kæde dyne jeg ofte bruger, det kan give mig ro om dagen. Til at kroppen slapper af.

p.s knægten er afleveret, han var GLAD for første gang i 100 år. Vi havde kikket på den anden børnehave igår de har en kæmpe fiskekutter på legepladsen. Den trak.

fik du afleveret din datter ? Håber du får samlet kræfter igen efter sygdom, det tar SÅ lang tid. Hænger stadigvæk efter juleferien. Der har været så meget så kan ikke få ladet op.

Jg tænker da også at den nye lov er i god mening. Men på mange punkter er den urealistisk. Håber bare ikke jeg kommer til at sodde fast. Det eneste gode der er ved det resurceforløb er at man ikke kan havne på kh.
Dejligt du har afleveret en glad dreng. Jeg havde også en super glad datter imorges. Hun havde ikke tid til at sige farvel. Så ved man at det bliver en god dag for hende. Og ja jeg tager nok ogaå lige et par dage eller tre før jeg får lidt mere overskud.

Mht at falde i søvn, har jeg heldigvis kun få dage jeg ikke kan sove. Men har også lært mig selv for mange år siden at slå min hjerne fra så jeg ikke mærker mine smerter for meget og heller ikke tankemylder. Men får også medicin jeg tager om aftenen der sløver så det hjælper også på dt

Rigtig god til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.