Børnehave i ferien :-///

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Du ved hvor jeg er<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Bonderøvens kone skriver:

Øv det er ikke fedt og som forældre kender vi vist alle til den dårlige samvittighed. Men det lyder til at du gør det så godt du kan

Prøver virkelig, men det vender i mig at jeg ikke har overskuddet

føler mig som en dårlig mor....

Anmeld

17. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hader den dårlige samvittighed

hader tanken om jeg skal aflevere mit barn i ferien

hader jeg ikke har overskuddet / kræfterne til at have mit barn hjemme

hader jeg ikke den overskudsmor jeg plejer at være

sikke et brokke indlæg - ELSKER MINE UNGER

men øv altså

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Jeg arbejdede engang et sted hvor der var både vs og bh. Nogen af forældrene havde ikke skrevet sig på at have ferie med deres børn i sommerferien. Ikke en eneste dag. Og det var lige før ferien startede.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du er ikke alene. Nu har jeg godt nok ikke smerter eller lign. MEN jeg orker altså heller ikke altid lige at have min dreng hjemme. Jeg har haft ham hjemme nu i 8 dage pga. sygdom. Det trækker tænder ud.

Jeg har barsel men jeg sender min dreng afsted hver dag. Han elsker at være afsted. MEN jeg giver ham selvfølgelig også "fridage" med mellemrum.

Der er INTET galt i at sende sine unger afsted!

det er bare så svær en selverkendelse  Og når man i forvejen ikke kan acceptere tingenes tilstand .. Så gør det ikke nemmere at føle sig som en dårlig mor.

men dejligt jeg ikke er den eneste ..

Anmeld

17. februar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Prøver virkelig, men det vender i mig at jeg ikke har overskuddet

føler mig som en dårlig mor....

Kender følelsen MEN jeg vil sige det sådan her... Heller sende ungerne afsted nogle dage og så "samle" overskud til de andre dage... kan du følge mig?

Anmeld

17. februar 2013

Mother-love

Stor krammer herfra.
Jeg går selv med kroniske smerter dagligt. Og min datter har været hjemme i tre uger nu pga sygdom. Plus vi også selv har været ramt af influenza. Hun skal i vs imorgen og hold nu kæft hvor glæder jeg mig til at få et pusterum og pleje mig selv.
Og du er ikke en dårlig mor tvært imod. For ved at du sender dit barn afsted kan du samle kræfter til han kommer hjem så du kan være der når han er hjemme.

Jeg kender udmærket følelsen. For disse følelser har jeg også. Også alt for tit. Men jeg har det bedst med at sende isabella afsted både for min egen skyld men også for hendes for hun elsker sin vs. Og jeg er sikker på hun bliver så glad imorgen tidlig når vi kører over i vs.

Endnu en krammer til dig. Der er intet forkert i at sende sine børn afsted. Vi er kun mennesker ikke maskiner

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kender følelsen MEN jeg vil sige det sådan her... Heller sende ungerne afsted nogle dage og så "samle" overskud til de andre dage... kan du følge mig?

Kan sagtens følge dig og også derfor han skal Afsted.

havde planlagt at samle kræfter onsdag-fredag så han kunne holde fri hele ugen. Men så blev Han syg og planen holdte ikke. Manden har arbejdet længe og været afsted idag. Så har bare behov for kræfterne til resten af ugen.

men øv den dårlige samvittighed 

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Jeg arbejdede engang et sted hvor der var både vs og bh. Nogen af forældrene havde ikke skrevet sig på at have ferie med deres børn i sommerferien. Ikke en eneste dag. Og det var lige før ferien startede.

Tak , ja ved det godt. Har selv været i børnehave og der var også børn som ikke fik fri. Men jeg ved også at  nogle pædagoger har tendens til ( ind imellem ) til at tænke sit om forældre der bare går hjemme og sender børnene afsted. 

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Stor krammer herfra.
Jeg går selv med kroniske smerter dagligt. Og min datter har været hjemme i tre uger nu pga sygdom. Plus vi også selv har været ramt af influenza. Hun skal i vs imorgen og hold nu kæft hvor glæder jeg mig til at få et pusterum og pleje mig selv.
Og du er ikke en dårlig mor tvært imod. For ved at du sender dit barn afsted kan du samle kræfter til han kommer hjem så du kan være der når han er hjemme.

Jeg kender udmærket følelsen. For disse følelser har jeg også. Også alt for tit. Men jeg har det bedst med at sende isabella afsted både for min egen skyld men også for hendes for hun elsker sin vs. Og jeg er sikker på hun bliver så glad imorgen tidlig når vi kører over i vs.

Endnu en krammer til dig. Der er intet forkert i at sende sine børn afsted. Vi er kun mennesker ikke maskiner

Tak for svar. Kan også tage mig selv i at tænke de tanker. Og træng til et par dage i ro. Men øv altså ville jo gerne være den gamle overskudsmor der hygger med børnene . Det har jeg altid gjordt med de store men kræfterne er der bare ikke mere. Og det er bare svært men hvis jeg skal have kræfter / overskud til at lave noget de 3 dage er jeg nød til at sende ham afsted. Men GUD hvor jeg hader det...

kæmpe  Til dig også. Håber du får samlet lidt kræfter igen. 

Anmeld

17. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Tak , ja ved det godt. Har selv været i børnehave og der var også børn som ikke fik fri. Men jeg ved også at  nogle pædagoger har tendens til ( ind imellem ) til at tænke sit om forældre der bare går hjemme og sender børnene afsted. 

Jeg er ligeglad med om forældrene går hjemme eller ej. Kun hvis børnene er i vs eller bh og er der fra åben til luk, hver eneste dag. Hvilket er meget om dagen.
Børn elsker jo at være der, fordi der er Andre børn og der sker tit mere end derhjemme. Lad vær med hvad Andre tænker, og tænk på hvad der er bedst for din søn, men også dig selv. Din dreng kan jo ikke bruge en mor, der slet ikke kan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.