Der sker bare ingenting mht. vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Papillon

Miss-86 skriver:

Ja, jeg må lade være at styrketræne og bare cykle, crosstræne, eller gå på  løbebåndet.. Må prøve det igen, har nemlig gjort det før.

Undskyld, men hvorfor? Idet du øger muskelmassen øges forbrændingen også, så f*ck at muskler vejer mere, de sørger for, at du forbrænder fedtet. Desuden er en trænet muskel bedre til fedtforbrænding. Og man bliver ikke stor af træning over-night

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Papillon

Kitkat92 skriver:

Undskyld, men hvorfor? Idet du øger muskelmassen øges forbrændingen også, så f*ck at muskler vejer mere, de sørger for, at du forbrænder fedtet. Desuden er en trænet muskel bedre til fedtforbrænding. Og man bliver ikke stor af træning over-night

Er træt og på vej i seng, så kilden er ikke så grundigt udvalgt, men side 27, bund, under høj intensitet burde bekræfte det. Det er Sundhedsstyrelsen der står bag guiden.

http://www.sst.dk/Publ/Publ2010/CFF/Vaegttab/Vaegttab.pdf

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Kitkat92 skriver:

Fordi jeg gerne vil tabe mig i omkreds.. Og bagefter kan jeg styrketræne, og opbygge muskler ..

Anmeld

2. marts 2013

Miss-86

Isabella_mor skriver:

Åh det havde jeg overset.. 

Hihi, det kan ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.