Der sker bare ingenting mht. vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Det vidste jeg jo ikke, da jeg oprettede indlægget at jeg havde tabt mig...

Men jeg taber mig ikke sådan at man kan se det.. Tager self på, da det er fedtet der bliver omdannet til muskler!

jamen muskler er jo 100% beder ind fedt også må man jo gerne veje lidt mere når det er muskler...

og det tager også tit nogle kg før man kan se det.... nogle skal der 5kg til nogle skal der 20kg til før man kan se det sådan rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Miss-86

Isabella_mor skriver:

Det er derfor det er bedre at måle i CM... 

så gør følgende.. 

tag et målebånd, mål mave, hofter lår og evt overarme..

skriv det ned... efter 14 dage. mål igen.. skriv det ned... DER kan du se om du taber dig.. i CM.... 

muskler vejer mere end fedt, og din vægt kan jo også være stabil ved at du drikker mere væske end før.. 

så mål det i CM. der kan du også se resultater.

Ja, hvis du har læst hvad jeg har skrevet, så står der også at jeg  måler CM og at der ikke er sket det vilde der.. :/

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

jamen muskler er jo 100% beder ind fedt også må man jo gerne veje lidt mere når det er muskler...

og det tager også tit nogle kg før man kan se det.... nogle skal der 5kg til nogle skal der 20kg til før man kan se det sådan rigtigt

Ja, jeg må bare være mere tålmodig, selvom jeg synes jeg har været meget tålmodig..

Anmeld

26. februar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Ja, jeg må bare være mere tålmodig, selvom jeg synes jeg har været meget tålmodig..

vægttab er en utrolig svær ting fordi man gerne vil have der sker noget nu eller om nogle dage bare ikke for længe

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

Det lyder mærkeligt du ikke taber dig, hvis du har et normalt stofskifte  PCO har intet at sige i forhold til vægttab, man kan sagtens have et fornuftigt stofskifte med PCO. 

Du tror ikke det er noget psykisk? Min far lever ligesom dig og han påstår også der ikke sker noget som helst! Meeen der er i den grad sket meget! 

Anmeld

26. februar 2013

Lotus86

Måske du skal prøve en udrensningskur, det kan være svært at tabe sig hvis kroppen er fyldt med affaldsstoffer.

Og så kan jeg også anbefale mandlog.dk, det virker altså.

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

vægttab er en utrolig svær ting fordi man gerne vil have der sker noget nu eller om nogle dage bare ikke for længe

Ja, det er rigtigt.
Men ja tålmodighed er jo en dyd siges der

Anmeld

26. februar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Ja, det er rigtigt.
Men ja tålmodighed er jo en dyd siges der

jaaa men den er godt nok svær at bekæmpe ind i mellem

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

jaaa men den er godt nok svær at bekæmpe ind i mellem

Ja, mon ellers ikke

Anmeld

26. februar 2013

Isabella_mor

Miss-86 skriver:

Ja, hvis du har læst hvad jeg har skrevet, så står der også at jeg  måler CM og at der ikke er sket det vilde der.. :/

Åh det havde jeg overset.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.