Der sker bare ingenting mht. vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Miss-86

IsabellaCiinea skriver:

Så lidt =)

Jah krydser

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Maja88

Miss-86 skriver:

Jeg ved godt det med portionerne, og spiser heller ikke så meget mad, som jeg før har gjort - Er opmærksom på det

Og det med frugt, der spiser jeg jo ikke overvældende mængder.. Men lidt i ny og næ..

Hvor meget vand drikker du..

Anmeld

17. februar 2013

Miss-86

Maja88 skriver:

Hvor meget vand drikker du..

Drikker faktisk kun vand hele dagen lang ..

Anmeld

17. februar 2013

Maja88

Miss-86 skriver:

Drikker faktisk kun vand hele dagen lang ..

Men hvor meget

Anmeld

17. februar 2013

Miss-86

Maja88 skriver:

Men hvor meget

1½-2 liter ca..

Anmeld

18. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Som jeg beskrev, så måler jeg ogsp cm, og der er heller intet sket :/
Jeg ved godt at jeg taber mig, når jeg får træner og får muskler, men jeg vil jo gerne blive mindre i cm og det bliver jeg ikke, når jeg styrketræner arme og ben..
Jeg kan veje mig ligeså tit jeg vil på vægten i træningscentret, hvor jeg får en udskrift på, hvor mange kg fedt og muskler jeg har.. SÅ der kan jeg jo så sammenligne dem, for gemmer dem .. Så ved godt det!

Det er kun mig selv, der tror jeg er i risico for PCO, jeg har fået undersøgt mine æggestokke, som ingen tegn viser på det, da de ser fine ud.
Her d. 26/2, skal jeg have svar på min blodprøve, som giver mig det endelige svar på, om jeg har PCO eller ej.

Mht. det med frugtsukker, så har du da ret, men venter lige til d. 26 med at gøre mere i det

go plan håber de finder ud af noget godt, så du kan få lidt mere belønning for alt det hårde arbejde

Anmeld

18. februar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

DJeg gør et ihærdigt forsøg for at tabe mig ..

- Jeg træner jævnligt
- Jeg spiser sundt - Kartofler, Ris & Pasta, er skiftet ud med en MASSE grøntsager!
- Spiser en bakke blåbær om dagen (har læst det er videnskabeligt bevist at det er godt hvis man vil tabe mavefedtet)
- Spiser sjældent slik
- Hvis jeg har sukkertræng, spiser jeg frugt

Hvad mere kan jeg gøre?

Jeg har haft taget på, men det er muskler jeg har taget på!
Jeg er nu derfor stoppet med at tage så mange kilo på, når jeg styrketræner ben og arme, for skal i realiteten først bygge muskler op når jeg har tabt mig.
Jeg har også målt cm og der er der heller ikke sket noget.

Det er ved og være ret frustrerende.
Glæder mig til at jeg får svar på om jeg har PCO, for det kan jo godt hænge sammen med at det er svært at tabe sig.
Har jeg ikke PCO (Håber jeg bestemt IKKE jeg har), så har jeg tænkt at gå til lægen, så han kan måle mit stofskifte?
Hvad mener I?

Drop frugten i 14dage 3uger

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Giraffen skriver:

go plan håber de finder ud af noget godt, så du kan få lidt mere belønning for alt det hårde arbejde

Tak, det håber jeg godt nok også..

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Drop frugten i 14dage 3uger

Selvom jeg har spist en bakke blåbær om dagen ca. så er det lykkedes mig at tabe 2 kg fedt på KUN 2 uger!!!

Vægten oppe i vores fitnesscenter, kan måle alt det der smarte. Fedtmasse, Fedt%, muskelmasse og sådan..
Så det er dejligt..

Anmeld

25. februar 2013

B&J

hvis du vil tabe dig så skal du ikke kun styrketræne forså begynder du jo at tage på som du skriver.....

og alt den frugt HUSK frugt har sin egen frugt sukker og det var det der gjorde jeg ikke kunne tabe mig fordi jeg spiste for meget frugt....

og en masse protiner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.