Giraffen skriver:
hvis du er i risiko for PCO så synes jeg du skal skifte frugterne ud med nødder, æg eller andet ikke-frugtig snack
på samme måde så er blåbær måske godt til at tabe mavefedtet, men hvis det er fyldt med frugtsukker så er du lige vidt
mht muskler, så taber du mere jo mere muskelmasse du har, så det synes jeg endelig du skal fortsætte med - hvis ikke du mener vægten er troværdig mht kg når der byttes rundt på fedt og muskler så tag og brug målebånd i stedet for, så ka du se at der sker fremskridt 
men har en faster der prøver at få nr 2 nu og hun har nemlig pco og der er det virkelig blodsukkeret hun skal passe på og har fået forment adgang til fx frugtsukker og en del kulhydrater (indtil pco'en er under kontrol
)
Som jeg beskrev, så måler jeg ogsp cm, og der er heller intet sket :/
Jeg ved godt at jeg taber mig, når jeg får træner og får muskler, men jeg vil jo gerne blive mindre i cm og det bliver jeg ikke, når jeg styrketræner arme og ben..
Jeg kan veje mig ligeså tit jeg vil på vægten i træningscentret, hvor jeg får en udskrift på, hvor mange kg fedt og muskler jeg har.. SÅ der kan jeg jo så sammenligne dem, for gemmer dem .. Så ved godt det!
Det er kun mig selv, der tror jeg er i risico for PCO, jeg har fået undersøgt mine æggestokke, som ingen tegn viser på det, da de ser fine ud.
Her d. 26/2, skal jeg have svar på min blodprøve, som giver mig det endelige svar på, om jeg har PCO eller ej.
Mht. det med frugtsukker, så har du da ret, men venter lige til d. 26 med at gøre mere i det 
Anmeld