Der sker bare ingenting mht. vægttab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

hvis du vil tabe dig så skal du ikke kun styrketræne forså begynder du jo at tage på som du skriver.....

og alt den frugt HUSK frugt har sin egen frugt sukker og det var det der gjorde jeg ikke kunne tabe mig fordi jeg spiste for meget frugt....

og en masse protiner

Nej jeg styrketræner ikke kun..

Jeg cardio-træner også ..

Hmm, det frugt der, altså jeg overdriver det jo ikke.
Desuden som jeg har skrevet i et svar længere oppe, har jeg tabt 2 kg FEDT på KUN 2 uger!
Der sker bare ikke noget som jeg kan SE. Jeg bliver ikke mindre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Nej jeg styrketræner ikke kun..

Jeg cardio-træner også ..

Hmm, det frugt der, altså jeg overdriver det jo ikke.
Desuden som jeg har skrevet i et svar længere oppe, har jeg tabt 2 kg FEDT på KUN 2 uger!
Der sker bare ikke noget som jeg kan SE. Jeg bliver ikke mindre!

jamen er du lige startet eller???

for så er det jo klart man ikke kan se det og det kan være væske det første stykke tid

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

jamen er du lige startet eller???

for så er det jo klart man ikke kan se det og det kan være væske det første stykke tid

Nej har været igang længe..

Og at tabe 2 kg fedt, er jo ikke væske

Anmeld

25. februar 2013

Joan ( Smallie )

Jeg har nu tabt mig godt 8 kg med madlog og det gik sørme godt og så ville jeg lige give den lidt mere med at tage cross 1 time 3 gange om ugen og bum så gik mit vægt tab helt i stå.

Jeg har før prøvet på at tabe mig ved at træne men den fungere bare ikke for mig.

Ind og tæl kcal så kan du lyn hurtig se hvor det går galt for dig og så pas på med at bygge alt for meget muskler på

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har nu tabt mig godt 8 kg med madlog og det gik sørme godt og så ville jeg lige give den lidt mere med at tage cross 1 time 3 gange om ugen og bum så gik mit vægt tab helt i stå.

Jeg har før prøvet på at tabe mig ved at træne men den fungere bare ikke for mig.

Ind og tæl kcal så kan du lyn hurtig se hvor det går galt for dig og så pas på med at bygge alt for meget muskler på

Jeg har et program på min mobil, hvor jeg kan scanne fødevarer ind og skrive hvor meget jeg spiser af det også regner den mine kcal ud om dagen, det er ikke noget problem.. Spiser omkring det jeg må.

Og mht. træne, så både styrke- og cardio-træner jeg. Men mest Cardio, da jeg godt er klar over jeg får fx. større arme og lår af at styrke og komme mere og mere vægt på.

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Nej har været igang længe..

Og at tabe 2 kg fedt, er jo ikke væske

jamen når du taber dig jamen så må jeg nok indrømme jeg ikke forstår helt

Anmeld

25. februar 2013

Isabella_mor

Miss-86 skriver:

Jeg gør et ihærdigt forsøg for at tabe mig ..

- Jeg træner jævnligt
- Jeg spiser sundt - Kartofler, Ris & Pasta, er skiftet ud med en MASSE grøntsager!
- Spiser en bakke blåbær om dagen (har læst det er videnskabeligt bevist at det er godt hvis man vil tabe mavefedtet)
- Spiser sjældent slik
- Hvis jeg har sukkertræng, spiser jeg frugt

Hvad mere kan jeg gøre?

Jeg har haft taget på, men det er muskler jeg har taget på!
Jeg er nu derfor stoppet med at tage så mange kilo på, når jeg styrketræner ben og arme, for skal i realiteten først bygge muskler op når jeg har tabt mig.
Jeg har også målt cm og der er der heller ikke sket noget.

Det er ved og være ret frustrerende.
Glæder mig til at jeg får svar på om jeg har PCO, for det kan jo godt hænge sammen med at det er svært at tabe sig.
Har jeg ikke PCO (Håber jeg bestemt IKKE jeg har), så har jeg tænkt at gå til lægen, så han kan måle mit stofskifte?
Hvad mener I?

Det er derfor det er bedre at måle i CM... 

så gør følgende.. 

tag et målebånd, mål mave, hofter lår og evt overarme..

skriv det ned... efter 14 dage. mål igen.. skriv det ned... DER kan du se om du taber dig.. i CM.... 

muskler vejer mere end fedt, og din vægt kan jo også være stabil ved at du drikker mere væske end før.. 

så mål det i CM. der kan du også se resultater.

Anmeld

25. februar 2013

Joan ( Smallie )

Miss-86 skriver:

Jeg har et program på min mobil, hvor jeg kan scanne fødevarer ind og skrive hvor meget jeg spiser af det også regner den mine kcal ud om dagen, det er ikke noget problem.. Spiser omkring det jeg må.

Og mht. træne, så både styrke- og cardio-træner jeg. Men mest Cardio, da jeg godt er klar over jeg får fx. større arme og lår af at styrke og komme mere og mere vægt på.

Så vil jeg prøve at stoppe med at træne en periode eller sætte det ned.

Jeg har lavet mit om til lange gå tur i stedet og det giver altså bedre og så må jeg igang med at træne når ejg har tabt det jeg gerne vil.

Måske du skal prøve at stoppe helt med styrke og se hvad der sker.

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

B&J skriver:

jamen når du taber dig jamen så må jeg nok indrømme jeg ikke forstår helt

Det vidste jeg jo ikke, da jeg oprettede indlægget at jeg havde tabt mig...

Men jeg taber mig ikke sådan at man kan se det.. Tager self på, da det er fedtet der bliver omdannet til muskler!

Anmeld

26. februar 2013

Miss-86

Joan ( Smallie ) skriver:

Så vil jeg prøve at stoppe med at træne en periode eller sætte det ned.

Jeg har lavet mit om til lange gå tur i stedet og det giver altså bedre og så må jeg igang med at træne når ejg har tabt det jeg gerne vil.

Måske du skal prøve at stoppe helt med styrke og se hvad der sker.

Ja, jeg må lade være at styrketræne og bare cykle, crosstræne, eller gå på  løbebåndet.. Må prøve det igen, har nemlig gjort det før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.